کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث ۱۴۰۲

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، دانشگاه قرآن و حدیث از میان دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی دانشگاه غیردولتی قرآن و حدیث و دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارای شرایط آیین نامه پذیرش بدون آزمون (با سهمیه استعدادهای درخشان) در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون و صرفاً با بررسی سوابق تحصیلی و وضعیت علمی داوطلبان دانشجو می‌پذیرد.

دارندگان شرایط زیر می‌توانند مدارک خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ به دانشگاه قرآن و حدیث ارسال نمایند.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

۱) مطابق با ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داوطلبان با مدارک کارشناسی ناپیوسته نمی‌توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند.

۲) مطابق با ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داوطلبان با مدارک حوزوی نمی‌توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره‌مند شوند.

۳) دانشجو پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی (عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد شود)، از نظر معدل کل نمرات جزو بیست درصد برتر (عدد غیرصحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشد.

۴) دانشجو باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و طی ۸ نیمسال تحصیلی (چهار سال) دانش آموخته گردد.

۵) پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً یک بار امکان‌پذیر است. [حداکثر یک سال از دانش­ آموختگی سپری شده باشد.]

۶) پذیرش دارندگان رتبه‌های اول تا پانزدهم المپیاد علمی دانشجویی برای ورود به رشته‌های مرتبط با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد امکان‌پذیر است.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه قرآن و حدیث

– تکمیل فرم گواهی رتبه بیست درصد برترو تأیید آن از دانشگاه مقطع کارشناسی [فایل ضمیمه

تذکر مهم: ارسال این گواهی با امضا و مهر معتبر [مدیرکل امور آموزشی دانشگاه] برای بررسی درخواست متقاضی الزامی است. در غیر این صورت درخواست واصله بررسی نخواهد شد.

– تصویر تمام صفحات شناسنامه با شماره سریال + تصویر کارت ملی؛ ۳. یک قطعه عکس ۴×۳ جدید (الصاق‌شده بر روی فرم گواهی احراز رتبه)؛

– تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی مورد تأیید دانشگاه؛ [برای متقاضیان سایر دانشگاه‌­ها]

– اصل فیش واریزی به مبلغ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب دانشگاه قرآن و حدیث بابت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه قرآن و حدیث

داوطلبان باید مدارک مذکور را حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ صرفاً از طریق پست پیشتاز به نشانی: قم، بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، کد پستی ۱۱۳۹ – ۳۷۱۹۵، دفتر توسعه، سنجش و ارزشیابی دانشگاه ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت «مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد» و نام رشته مورد تقاضا بر روی پاکت الزامی است.

تذکر ۱: نتایج بررسی (احراز حداقل شرایط) و اسامی پذیرفته شدگان اولیه (پذیریش اولیه دانشگاه)، نیمه دوم تیر ۱۴۰۲ از طریق سایت دانشگاه انتشار خواهد یافت. بنابراین خواهشمند است از هر گونه تماس و یا مراجعه غیرضروری به دانشگاه خودداری شود.

تذکر ۲: در صورت تصمیم هر یک از گروه‌های آموزشی به لزوم مصاحبه ورودی، متقاضی موظف به حضور در جلسه مصاحبه است. زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع مقتضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. عدم شرکت در مصاحبه، به منزله انصراف از درخواست پذیرش تلقی خواهد شد.

توضیحات مهم

** مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌گردد. بنابراین داوطلبان گرامی با دقت و در صورت دارا بودن شرایط نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.

** مدارک ناقص و هم‌چنین مدارکی که بعد از مهلت مقرر به دانشگاه رسیده باشند، بررسی نخواهند شد.

** متقاضیان صرفاً می‌توانند در یک رشته داوطلب شوند، تشخیص صلاحیت برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بر اساس مدارک ارسالی متقاضی و نتیجه بررسی وضعیت علمی وی، بر عهده گروه آموزشی مربوط و تأیید معاونت آموزشی دانشگاه است. در صورت درخواست‌های مازاد بر ظرفیت در هر رشته، اولویت علمی متقاضیان، مبنای پذیرش نهایی قرار خواهد گرفت.

** تحصیل قبول شدگان نهایی با سهمیه استعداد درخشان، همراه با پرداخت شهریه تحصیلی است.

** تغییر رشته و یا انتقال افراد پذیرفته شده به سایر دانشگاه‌ها ممنوع است.

** پذیرش نهایی متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشجو صورت خواهد گرفت. بدیهی است تشکیل پرونده هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه قرآن و حدیث

رشته و گرایش های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر می باشند:

عنوان رشته

محل تحصیل و جنس پذیرش

قم

تهران

مشهد

مجازی

علوم قرآن و حدیث

زن و مرد

زن و مرد

ــــــــــــــــــــــ

زن و مرد

علوم و معارف قرآن گرایش تفسیراجتماعی

ـــــــــــــــــ

زن و مرد

ـــــــــــــــــــــــ

زن ومرد

علوم حدیث گرایش تفسیراثری

ـــــــــــــــ

زن و مرد

زن

زن ومرد

علوم حدیث گرایش نهج­البلاغه

ــــــــــــــ

زن و مرد

ـــــــــــــــــــــــ

زن ومرد

علوم حدیث گرایش کلام و عقاید

زن و مرد

زن و مرد

ـــــــــــــــــــــــ

زن ومرد

فقه و مبانی حقوق اسلامی

ـــــــــــــ

زن و مرد

ـــــــــــــــــــــــ

زن ومرد

روان­شناسی اسلامی گرایش روان­شناسی مثبت­گرا

زن و مرد

زن و مرد

ـــــــــــــــــــــــ

زن ومرد

تذکر ۱: ظرفیت پذیرش در هر رشته محل محدود است و منتخبان نهایی، پس از بررسی پرونده کامل ارسال شده توسط متقاضی بر اساس بالاترین میانگین معدل در پرتال سازمان سنجش ثبت اطلاعات خواهند شد.

تذکر ۲: پذیرش نهایی در هر رشته محل منوط به حد نصاب رسیدن تعداد دانشجو در همان رشته محل، جهت تشکیل کلاس خواهد بود.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه قرآن و حدیث تا ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات