پذیرش ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

فراخوان پذیرش برگزیدگان علمی برای ورود به دوره کارشناسی­ ارشد به صورت بدون آزمون در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، در کلیه رشته هایی که از طریق آزمون سراسری  پذیرش دانشجو دارد مازاد بر ظرفیت  دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) و با رعایت کامل مقررات مربوطه، پس از بررسی  مستندات متناسب و مرتبط با رشته­ های موجود در دانشگاه دانشجو می پذیرد. 

ضروری است متقاضیان گرامی شرایط ثبت نام را بادقت مطالعه و پیش از ثبت نام از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل نمایند.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ 

۱- پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی؛ به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان با حداقل معدل بالای ۱۴ دربین دانشجویان هم رشته وهم ورودی باشد.

۲- در صورت مساوی شدن معدل دو دانشجو تا حد صدم نمره معیار تعیین دانشجوی برتر تعداد واحد های گذرانده تا پایان نیمسال ششم خواهد بود.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه منابع طبیعی ساری

۳- متقاضی بایستی حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شود. حداکثر (۱۴۰۰/۶/۳۱).

۴- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش اموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر است.

۵- چنانچه ۱۵ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده باشند و ظرفیت تکمیل نشده باشد، در این صورت دانشگاه مجاز به پذیرش صرفا ده درصد برتر بعدی همین دانشگاه با اولویت رتبه می باشد. (شایان ذکر است ده درصد بعدی در صورت تقاضا و درخواست متقاضی در هنگام ثبت نام قابل بررسی خواهد بود).

۶- رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته برگزیده شده را به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت با ارائه معرفی نامه  دبیرخانه المپیاد و با تائید وزارت علوم پذیرش نماید.

۷- دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته و دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی و دانش آموختگان کارشناسی خارج از کشور  مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه نمی باشند.

۸- نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ نظام وظیفه برای داوطلبان مرد.

۹- در صورت پذیرش نهایی، تغییر گرایش امکان پذیر نمی باشد.

۱۰- دارا بودن صلاحیت عمومی (۱- اعتقاد به دین مبین اسلام ۲- پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران ۳- نداشتن سوء پیشینه ۴- عدم وابستگی حزبی)

** پذیرش در رشته­ های تحصیلی غیرمرتبط فقط در صورتی امکان ­پذیر است که در این فراخوان تعیین و اعلام شده باشد. از این رو رشته­-گرایش ­های کارشناسی ارشد که دوره­ کارشناسی ندارند، ملزم به رعایت رشته­ های مرتبط هستند. در غیر این صورت، مدارک­شان بررسی نخواهد شد.

تذکر مهم: ارائه درخواست و دارا بودن شرایط، به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی نمی باشد. پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تائید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی صلاح و تائید نهایی سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد. وجه پرداختی و مدارک قابل استرداد نخواهد بود. پیشنهاد اولویت های بعدی فقط برای گرایش یا رشته های مرتبط با کارشناسی متقاضی امکان پذیر است.

مدارک ثبت نام ارشد استعداد درخشان

۱) تکمیل و ارائه فرم های تقاضای پذیرش

۲) کپی گواهی فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی

۳) تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم برای دانشجویان ترم آخر و تصویر کامل ریزنمرات کارشناسی برای دانش آموختگان کارشناسی پیوسته

۴) تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۵) عکس ۴×۳ دو قطعه

۶) اصل رسید بانکی واریز مبلغ ۵۰۰۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به­ حساب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

متقاضیان باید کلیه مدارک مدارک خود را تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ به آدرس دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری بصورت پست پیشتاز  ارسال نمایند.

به تقاضاهای ناقص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد. چنانچه در هر مرحله از ثبت نام یا تحصیل مشخص گردد که داوطلب واجد شرایط آئین نامه نبوده است و یا در مدارک ارائه شده خدشه ای وجود داشته باشد از ادامه تحصیل در هر مرحله ای که باشد جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ارسال درخواست از طریق ایمیل به صندوق pardis.sari1392@gmail.com با ارسال نام و نام خانوادگی – کد ملی – اسکن فیش بانکی واریزی – شماره تلفن ثابت و همراه – شماره شناسنامه – رشته تحصیلی مقطع کارشناسی – و اسکن کلیه فرم ها و مدارک.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور

فهرست رشته های دارای پذیرش به شرح زیر است:

   

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات