پذیرش کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۴۰۰

پردیس بین­‌المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر  در سال ۱۴۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در این دوره‌ از پذیرش که به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی(مجازی) برگزار خواهد شد، از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه حضوری (آزمون اختصاصی) برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (مهر ماه) دانشجو پذیرفته می‌شود. 

رشته های کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه امیرکبیر

بنا بر اعلام دانشگاه امیرکبیر، این دوره‌ها برای رشته‌های مدیریت کسب و کار (MBA) – (حضوری)، مدیریت کسب و کار (MBA) – (آموزش الکترونیکی)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) – گرایش تجارت الکترونیک – (حضوری)، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) – ( آموزش الکترونیکی)، مهندسی عمران – مدیریت ساخت – ( آموزش الکترونیکی) برگزار خواهد شد. 

نحوه برگزاری کلاس‌های ارشد پردیس کیش دانشگاه امیرکبیر

همچنین، تشکیل کلاس‌ها به صورت فشرده هر سه هفته یکبار و نیاز به ۵ بار ایاب و ذهاب در طول هر نیمسال تحصیلی برای شرکت در کلاس‌ها در دوره­‌های حضوری و ۳ بار ایاب و ذهاب در دوره­‌های مجازی (البته در شرایط عادی) خواهد بود. 

شرایط ثبت نام ارشد پردیس بین المللی کیش دانشگاه امیرکبیر

از شرایط ثبت‌نام این دوره‌ها، دارا بودن مدرک رسمی کارشناسی از دانشگاه‌های معتبر داخلی یا خارجی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است. 

داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ۳۱ مرداد سال جاری،مشخصات و مدارک مورد نیاز خود را در سامانه پذیرش سایت پردیس بین المللی کیش ثبت کنند تا پس از بررسی سوابق، از داوطلبان حائز شرایط برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل آید.

دانشگاه امیرکبیر در مورد مکان و زمان برگزاری مصاحبه اعلام کرد: مصاحبه پذیرفته‌شدگان شهریور ماه ۱۴۰۰ در این دانشگاه انجام می‌شود و برنامه دقیق آن متعاقبا از طریق وب سایت پردیس کیش اطلاع رسانی خواهد شد.

شهریه کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد که شهریه تحصیلی نیز، بر اساس مصوبات هیات امناء و مطابق آنچه در سایت اداره آموزش ­های آزاد درج شده است دریافت می­گردد و در صورت افزایش ۲۰ درصدی شهریه‌ها، تخمین هزینه کل دوره برای رشته مدیریت کسب وکار که ۴۸ واحد دارد در روش حضوری ۸۵ تا ۹۰ میلیون تومان و در روش آموزش الکترونیکی ۵۰ تا ۵۴ میلیون تومان است. در خصوص رشته های مهندسی که ۳۲ واحد دارند، در روش حضوری حدود ۵۴ میلیون تومان و در روش آموزش الکترونیکی حدود ۳۲ میلیون تومان است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات