شرکت ۱۵۰ داوطلب کرونایی در استان تهران در کنکور ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: از مجموع ۳۶۴ داوطلب کرونایی کنکور کارشناسی ارشد، ۱۵۰ داوطلب مبتلا به این بیماری از استان تهران هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استان تهران در مجموع سه روز برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، ۱۵۰ داوطلب کرونایی دارد.

وی افزود: البته تعدادی از این داوطلبان در بیش از یک گروه شرکت کرده اند یعنی در این تعداد ممکن است افرادی ۲ روز در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تعداد ۳۶۴ داوطلب مبتلا به کرونا دارد و این افراد در محیط های مجزا برای شرکت در آزمون حاضر می شوند.

زرین آمیزی به تعداد داوطلبانی که از روز چهارشنبه ششم مردادماه در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند اشاره و تصریح کرد: روز چهارشنبه آزمون رشته های شناور با ۳۴ رشته و ۷۲ هزار و ۳۹۶ نفر داوطلب، روز پنج شنبه آزمون ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ نفر و روز جمعه هشتم مردادماه آزمون ۶۳ رشته امتحانی با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، فرایند توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از روز گذشته (یکشنبه سوم مردادماه) در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در کل ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب دارد که از روز چهارشنبه ششم مردادماه به مدت سه روز در ۱۷۹ شهر کشور به رقابت می پردازند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات