شروع انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ وزارت بهداشت از ۲ شهریور

مهلت انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ وزارت بهداشت از روز سه شنبه دوم شهریور لغایت پنج شنبه ۴ شهریور ماه خواهد بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، همزمان ویرایش انتخاب محل تحصیل نیز امکان پذیر است. عدم تکمیل فرم انتخاب رشته محل تحصیل در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و داوطلب از روند آزمون حذف می گردد. متعاقبا اقدامی میسر نخواهد بود.

جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ کلیک کنید.

کلیه داوطلبان رشته ها و مجموعه های امتحانی مجاز به انتخاب رشته محل، می بایست رشته هایی را انتخاب نمایند که مدرک تحصیلی مورد پذیرش مقطع قبلی، مطابق ضوابط و مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی مندرج در جدول شماره ۱ دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشد.

بدیهی است در هر مرحله از روند آزمون، پذیرش، تحصیل مشخص شود که این امر توسط داوطلب رعایت نشده و مجاز به شرکت در آزمون رشته مذکور و یا انتخاب آن رشته نبوده است، قبولی فرد لغو شده و ضمن محرومیت از شرکت در آزمون بعدی، طبق مصوبات هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون ها، در فرد تصمیم گیری خواهد شد.

انتخاب رشته داوطلبان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون

همچنین کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون ورودی، می بایست همزمان با سایر داوطلبان عادی از  تاریخ ۲ لغایت ۴ شهریور نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام نمایند. بنابراین لازم است با کد رهگیری خود وارد سامانه شده و انتخاب رشته محل را انجام دهند. افراد فقط در زمان یاد شده مجاز به انتخاب رشته محل می باشند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات