انتشار اصلاحات دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید (به شرح زیر) مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۰۶/۳۱) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین لازم به توضیح است با توجه به اعلام رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ به این سازمان و ضرورت انجام هماهنگی با دانشگاههای پذیرنده، اصلاحیه سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته در بعدازظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبان عزیز می توانند از طریق لینک زیر نسبت به دریافت فایل اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اقدام کنند.

دریافت اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مجتبی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دوستان در اطلاعیه سنجش امده است سری دوم اصلاحیه بعد از ظهر منتشر می شود و بعضی کد رشته های دانشگاهی اضافه می شود با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته عجله نکنید بهتر صبر کنید اصلاحیه دفترچه منتشر شود و سپس انتخاب رشته کنید چون تعداد ویرایش های انتخاب رشته محدود است