اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ در اواخر مهرماه

سخنگوی سازمان سنجش با تاکید بر لزوم مراجعه به سایت دانشگاه‌ها جهت اطلاع از جزییات مرحله دوم رشته‌های خاص کنکور ارشد گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد اواخر مهرماه اعلام خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: نتایج دعوت به مصاحبه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اعلام شده است و برنامه زمان‌بندی انجام مصاحبه‌ها از سوی دانشگاه‌ها منتشر شده است، داوطلبان برای اطلاع از زمان مصاحبه باید به سایت دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که با توجه به اولویت کدرشته محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته‌های موضوع این اطلاعیه) را داشته‌اند یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی جهت مصاحبه این رشته‌ها را نداشته‌اند در فهرست معرفی‌شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: این متقاضیان در صورت هرگونه سؤال پس از اعلام نتایج نهایی و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد اواخر مهرماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
یاس
شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

چرا اینقد طول میکشه تا یه جواب رو بزارن آخه

Mehdi@97
شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۰۴ ق٫ظ

نتایج بدون آزمون ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه ازاد کی اعلام میشه؟
همزمانه؟

محمد
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

سوال من این بود که احتمال داره در بین قبولیها معلم باشه برنامه هفتگیش پره نمی دونه چه زمانهایی را خالی بذاره حالا اینجا چطوری مشکلش را حل کنه

هادس
شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا معلم، خب این که کاری ندارد. با مدرسه محل کارتان موضوع خودتان را در میان بگذارید و از آنها بخواهید آن روز را موقتا یکی را جای شما بگذارند. وقتی هم که کارتان تمام شد به سرکارتان برمیگردید. مدیر مدرسه محل کارتان هم این موضوع را درک میکند. بابا همه ما این مشکلات را داریم حالا میخواهد دانشجو باشد یا معلم یا هر شغل دیگر. بالاخره برای هر مشکلی یک راه حلی وجود دارد. نگران نباشید.

محمد
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

چرانتایج نهایی را دیرتر اعلام می کنیدشاید یکی معلم باشه برنامه هفتگیش پر شده باشه آن وقت حضور در کلاسهای درس را چکار کنه چطوری با مدرسه حل کنه

ثمین
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۱ ب٫ظ

سلام
کسی میدونه اگه در نتایج نهایی قبول بشم و برم دانشگاه قبولیمو، میتونم در کنکور ارشد سال بعد شرکت کنم و در صورت قبولی در کنکور از دانشگاه انصراف بدم؟ یا نمیتونم

مهسا
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

اگه دانشگاه روزانه قبول بشی نمیتونی ولی سایر دوره ها مثل شبانه/ پیام نور /غیرانتفاعی/ ازاد میتونی

محمد
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

اگه از روزانه قبول بشید نمی تونید باید یک سال منتظر بمانید

حامد
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۵۶ ب٫ظ

هر چه زودتر نتایج رو اعلام کنن بهتره خدا کنه نیوفته واسه آبان ماه… بهر حال دوسال هست که کارشناسی ارشد به تعویق افتاده و چاره ای هم نداریم ولی هر چی زودتر اعلام کنن که گفتن اواخر مهر باز بهتر از اوایل آبان هست. زودتر ترم شروع میشه.

محمد...
شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام با توجه به اینکه پارسال امتحانات ارشد ۱۶ تا ۱۸ مرداد بود و نتایج نهایی پنج آبان اومد،چون امسال ۶ تا ۸ مرداد برگزار شد یعنی دقیقا ده روز زودتر،بنابراین امسال نتایج هم ده روز زودتر از پنج آبان میاد یعنی دیگه ۲۵ مهرماه حدود یک ماه دیگه باید منتظر نتایج نهایی ارشد بطور قطعی باشیم.موفق باشید.

Maryan
شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ ۵:۲۱ ب٫ظ

چرا اینقدر دیر :/

Hg
شهریور ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryan

اثر تعویق ها

Hg
شهریور ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryan

پارسالم همین شد