پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

امروز؛ اعلام جزئیات انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

زمان و نحوه انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد امروز از طریق مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی این دانشگاه اعلام می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ (نتایج اولیه) در روز دوشنبه هشتم شهریورماه منتشر شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند بر اساس مندرجات کارنامه، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از ۱۰ شهریور لغایت ۱۳ شهریور اعلام شده است. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل برای داوطلبان وجود دارد.

آن دسته از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی ننموده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، می توانند با پرداخت هزینه لازم، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبانی که این دسته از متقاضیان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، می‌بایست پس از واریز مبلغ ۱۳۷.۰۰۰ (سیزده هزار و هفتصد) ریال بابت اعلام علاقمندی به رشته‌های این دانشگاه‌ها و مؤسسات، از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندی به انتخاب این دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام نموده و سپس این رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند.

انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۰

بر اساس اعلام سازمان سنجش، آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Hoam
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۷:۳۷ ب٫ظ

سلام خدمت شما
اگر در در مقطع ارشد حقوق به طور مثال در گرایش حقوق عمومی دانشگاه روزانه به طور مثال شیراز قبول شد آیا بعد فارغ التحصیلی مجدد میتونم در مقطع ارشد گرایش حقوق خصوصی اینبار در تهران به صورت روزانه درس بخونم ؟