تشریح جزئیات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد با رساله کاربردی

وزیر علوم جزئیات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی را تشریح کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمدعلی زلفی گل در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره جزئیات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی گفت: تصمیم ما بر این است که یک نظام پیشنهادات را شکل دهیم که در این نظام پیشنهادات صنایع خصوصی، دولتی و هر ایرانی بتواند نیازهایی را که تشخیص می‌دهد برای کشور لازم است در فرمی مطرح کرده و از طریق سامانه برای وزارت علوم ارسال کند که بعد از داوری علمی، نیازها و اولویت‌های تحقیقاتی جامعه در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شود.

وی ادامه داد: سپس در دانشگاه‌ها از اساتید بخواهیم در راستای نیازهایی که در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شده طرح تحقیقاتی در راستای تحقق آن نیاز بنویسند و در آن مشخص کنند که چند دانشجوی دکتری و یا ارشد نیاز دارند.

وزیر علوم افزود: پس از آنکه طرح تحقیقاتی مذکور در گروه و دانشکده مربوطه تصویب شد، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برای آن دانشجوی شبانه و روزانه و نوبت اول و دوم که جذب می‌کنیم، دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی جذب کنیم که خروجی و ارزشیابی پایان نامه آن مقاله نخواهد بود.

وی درباره اینکه آیا در خصوص این طرح با سازمان سنجش آموزش کشور رایزنی شده است گفت: بله صحبت کرده‌ایم و در جلسه شورای معاونین نیز مطرح شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات