اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ١۴٠٠-١۴٠١ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی به شرح زیر است:

با سپاس به درگاه خداوند متعال و تبریک به داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ١۴٠٠ پذیرفته شده اند، بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی ١۴٠٠-١۴٠١ اعلام می گردد.

ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی ١٠ لغایت ١٧ مهرماه بر اساس اعلام هر یک از دانشگاه های پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه، می باشد. لذا کلیه پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

مدارک ثبت نام مورد نیاز میبایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت محرز شدن

الف- عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب،

ب- واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه،

ج- مغایرت و عدم صحت مدارک،

د- مغایرت اطلاعات اعلام شده،

از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ها با داوطلب برخورد خواهد شد.

الف: مدارک اولیه ای که باید توسط پذیرفته شده سهیمه آزاد ارائه شود:

۱- ۶ قطعه عکس ٣*۴ تهیه شده در سال جاری

۲- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)

۳- اصل وکپی دانشنامه کارشناسی و ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه ٢۵امین جلسه شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت دانشجویان نیمسال آخر که موفق به دفاع از پایان نامه خود نشده اند، در صورتی که تا قبل از ۱۴۰۰/١٠/٣٠ از پایان نامه خود دفاع نمایند، قبولی آنها محفوظ بوده و می توانند در نیمسال دوم ١۴٠١-١۴٠٠ شروع به دوره نمایند.

بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود. درصورت وجود این موارد، از ثبت نام فرد جلوگیری بعمل خواهد آمد و مشمول محرومیت یکساله خواهند شد.

۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشاندهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد.

۵- مدارک و مستندات ٢ سال سابقه کار بالینی حداکثر تا تاریخ ١۴٠٠/۶/٣١ با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد) برای کلیه پذیرفته شدگان رشته های مدیریت پرستاری، پرستاری مراقبتهای ویژه، پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس

۶- فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر (که قبلاً توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا و مهر شده است).

۷- فرم تکمیل شده مربوط به سهمیه بومی برای پذیرفته شدگان رشته روانشناسی بالینی

ب: مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

۲- اصل و کپی مدارک نشاندهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران.

تذکر بسیار مهم: درصورتیکه در هرمرحله قبل از یا حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران، واجد شرایط نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

ج: مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان دانشگاه های علوم پزشکی بقیه ا… و ارتش

پذیرفته شدگان این ٢ دانشگاه دقت نمایند با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل میبایست دارای شرایط پذیرش در آن دانشگاه باشند. لذا پذیرش این افراد بصورت مشروط بوده و در صورت عدم احراز شرایط و همچنین اعلام آن دانشگاه، به دلیل عدم رعایت ضوابط، پذیرش این افراد لغو خواهد شد.

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

۲- اصل حکم کارگزینی یا مدرکی که نشاندهنده وضعیت استخدام (رسمی،پایور) میباشد. مدرک ارائه شده می بایست در سال ٩٩ صادر شده باشد.

د: مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف (تاریخ فراغت از تحصیل ١۴٠٠/۵/٣١)

۲- نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه “تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ” ٩٧/١٠/٣٠

تذکرات مهم:

۱- عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخهای مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

۲- پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند.

۳- داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل میباشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.

۴- کلیه پذیرفته شدگان از طریق وارد نمودن کد رهگیری نتیجه را مشاهده خواهند نمود.

تذکر مهم: کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون که از طریق دانشگاه جهت استفاده از این تسهیلات معرفی شده و در آزمون شرکت نموده اند دقت نمایند از فرصت یکبار خود استفاده کرده اند و دیگر مجاز به استفاده از این سهمیه نمی باشند.

۵- کلیه پذیرفته شدگان در اولین اولویت انتخابی حائز شرایط پذیرش از نظر علمی، پذیرفته شده اند. بسیاری از پذیرفته شدگان در اولویت های بعد از محل پذیرش کنونی، حائز رتبه خوب می باشند. با توجه به اینکه فرد با آگاهی کامل انتخاب رشته محل نموده است، لذا جابجایی در اولویت های رشته محل بعدی، امکان پذیر نمی باشد.

۶- یکی از شرایط پذیرش در سهمیه های رزمندگان و ایثارگران و استعدادهای درخشان با آزمون کسب حدنصاب لازم میباشد، لذا داوطلبان این سهمیه ها که حد نصاب لازم را کسب نکرده اند، حائز شرایط پذیرش در این سهمیه نشده اند. بعبارتی داوطلب در مرحله نخست در چند برابر ظرفیت پذیرش دارای حد نصاب بوده و مجاز به انتخاب رشته محل شده است ولی در این مرحله (به اندازه ظرفیت پذیرش) حائز حدنصاب لازم نشده است. همچنین ممکن است تعدادی از متقاضیان این سهمیه ها علیرغم کسب حدنصاب جزء پذیرفته شدگان نباشند، که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت پذیرش با نفرات حائز نمرات بالاتر این سهمیه میباشد.

۷- افرادی که مجاز به انتخاب محل شده و انتخاب محل خود را انجام داده اند، مجدداً کارنامه ای در رابطه با رشته محلهایی که انتخاب کرده اند دریافت میکنند که جایگاه داوطلب را در هر یک دانشگاه های انتخابی اش در مقایسه با سایر افرادی که این دانشگاه را انتخاب کرده اند نشان می دهد.

آدرس سامانه ثبت نام دانشگاه
دانشگاه ایمیل دانشگاه جهت ثبت نام
ع.پ.تبریزhttps://amouzesh.tbzmed.ac.ir/
ع.پ مشهدhttps://v-education.mums.ac.ir/announcements-of-the-deputy
ع.پ. قزوینer.qums.ac.ir , vc.qums.ac.ir
ع.پ.شهیدبهشتی pg.sbmu.ac.ir

 

تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

هر گونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی، منوط به طی مراحل مربوطه و موافقت شورای سنجش و پذیرش می باشد. بنابراین نیمه دوم آبان ماه در رابطه با اجرا یا عدم اجرای تکمیل ظرفیت از سامانه اینترنتی مرکز سنجش اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سمانه
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

سلام ما ک روزانه بهداشت قبول شدیم و حالا منتظر نتیجه ی ارشد وزارت علوم هستیم چکار کنیم ؟؟
تکلیف چی میشه؟؟

علی
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

هیچی نمیشه.هر کدوم رو دوس داشتیدثبت نام میکنید.مشکلی نیست نگران نباشید

سمانه
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آخه گفتن از دهم تا هفدهم مهلت داره ، من منتظر نتیجه علوم برای حسابداری هم هستم ، مطمئنین مشکلی پیش نمیاد؟؟
ممنون میشم جواب بدین

نسرین
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

مشخصه خوب بهداشت بهتره، برو ثبت نام کن این دیگه پرسیدن نداره😕

سمانه
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

خود بهداشت نیس ، اقتصاد بهداشت هست ، آخه من منتظر نتیجه علوم برای حسابداری هم هستم