اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

اطلاعیه‌ سازمان سنجش درخصوص ثبت نام پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۰ تا روز جمعه هفتم آبان ماه تمدید شد.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir  و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

نکته مهم: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

ثبت نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد)

الف- تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته شدگان نهائی‌ کد رشته امتحانی (بجز بند ب)

از پذیرفته‌ شدگان دعوت‌ می‌شود ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده ذیل، برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه نمایند.

درصورت عدم اعلام برنامه زمانی ثبت‌نام از سوی دانشگاه‌ها و موسسات پذیرفته شدگان از تاریخ ۴ و ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند.

توجه: همه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان تعیین شده در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی برای ثبت‌نام اقدام نمایند. عدم اقدام به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

ب- اسامی قبول شدگان نهائی ۱۱ کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه های (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگان‌های مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد:

۱- کد ۱۱۴۷ (اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۲- کد ۱۱۴۹ (مدیریت دفاعی«۱» دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران)، ۳- کد ۱۱۵۰ (مدیریت دفاعی«۲» دانشگاه امام حسین (ع))، ۴- کد ۱۱۵۳ (مجموعه اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر«ع»)، ۵- کد ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین«ع»)، ۶- کد ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۷- کد ۱۱۵۶ (آماد دانشگاه جامع امام حسین «ع»، ۸- کد ۱۱۵۷ (مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۹- کد ۱۱۵۸ (علوم اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۱۰- کد ۱۱۵۹ (پدافند غیرعامل دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۱۱- رشته های تحصیلی بیوتروریسم و علوم جرم شناسی امنیتی از کدرشته‌­های امتحانی ۱۲۰۳، ۱۲۰۶، ۱۲۱۴ و ۱۲۸۵ (دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر «ع») که به علت داشتن شرایط خاص، ثبت‌نام و برگزاری آزمون کدرشته های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است.

۲- به اطلاع متقاضیان کدرشته محل‌های دانشگاه علوم انتظامی امین می‌رساند با توجه به عدم اعلام نتیجه مصاحبه کدرشته‌های مربوط از سوی دانشگاه علوم انتظامی امین در هیچ یک از کدرشته محلهای دانشگاه مذکور اعلام نتیجه در این مرحله صورت نپذیرفته‌است و اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه مذکور متعاقباً اعلام خواهدشد.

مدارک لازم‌ برای‌ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد

ردیف

مدارک

ردیف

مدارک

۱

اصل شناسنامه و کارت ملی.

۲

شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۳

مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای برادران) صفحه ۱۹ دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون‌ فوق.

۴

اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع.

۵

اصل یا گواهی مدرک کارشناسی (برای قبول شدگان نیمسال اول تا ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ و نیمسال دوم ۱۴۰۰/۱۱/۳۰) مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.

۶

پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند:

براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۹۴/۰۸/۲۶ و نامه شماره ۵۷۱۴/۹۹/دش مورخ ۹۹/۰۴/۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۴/۰۵/۲۸ برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۷

گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) برای‌ آن‌ دسته‌ از متقاضیانی که‌ با توجه‌ به‌ مفاد آیین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره ۷۷۸۹۷/۲۱ مورخ ۹۳/۰۵/۰۵ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ با امتیاز‌ رتبه‌ اول‌ پذیرفته‌ شده‌اند.

۸

متقاضیانی که با استفاده از سهمیه‌ ایثارگران و یا رزمندگان پذیرفته ‌شده‌اند در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت‌نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می‌باشد.

۹

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۱۳) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه ۷۸ دفترچه راهنمای (شماره ۱) یا صفحه ۵۱۲ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌۲) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

۱۰

براساس‌ مصوبه‌ جلسه ۵۴۸ مورخ ۸۳/۰۷/۲۸ شورای عالی‌ انقلاب فرهنگی‌ در مورد مدارک‌ تحصیلی‌ صادر شده‌ توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌های علمیه که بر اساس‌ مدرک‌ صادر شده‌ توسط مراکز فوق دوره ‌سطح ‌۲ را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند،‌ منحصراً مجاز بوده‌اند در هر یک‌ از کدرشته‌های ‌امتحانی گروه علوم انسانی ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ آن‌ شرکت‌ نمایند و در صورت پذیرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. بدیهی‌ است ‌این‌ دسته‌ از متقاضیان باید تصویر مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ در اختیار داشته باشند.

۱۱

معدل‌ مدرک کارشناسی پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان‌ باشد. بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از متقاضیانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.

افراد دارای مغایرت بند ۳ یادآوری اطلاعیه ملاحظه نمایند.

۱۲

پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه (این فرم از دانشگاه‌های محل قبولی قابل دریافت است) را ارائه‌ نمایند.

 

لازم است تصویر اسکن شده مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه محل قبولی بارگذاری شده و اصل مدارک مورد نیاز به روشی که در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه اعلام می­شود برای دانشگاه مربوط ارسال شود.

یادآوری های مهم

۱-  ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد.

۲- در هر مرحله از ثبت‌نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی‌باشد قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

۳- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به تمامی دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد)، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهائی خود را تا پایان آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه و یا پیگیری از این سازمان جداً خودداری نمایند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

۴- پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ‌ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (بهمن‌ ماه) باشد می‌توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ارائه نمایند.

زمان انتشار کارنامه نتایج نهایی

برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

و-  نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ به سیستم پاسخگوئی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: https://request.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. به مواردی که ازطریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند.

ثبت نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، ضرورت دارد بر اساس توضیحات ذیل اقدام لازم را بعمل آورند.

زمان و محل ثبت‌نام :

الف) با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد همه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت ۱۰ روز‌ شنبه ۱ آبان ماه لغایت دوشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۰ جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: پذیرفته‌شدگان همه واحدهای دانشگاهی جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس درگاه واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه نمایند.

مدارکی که لازم است مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد:

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی‌باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارسال نمایند.

تذکر: فارغ‌التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت‌نام می‌نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده‌اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارسال نمایند.

۲- تصویر تمامی صفحات شناسنامه.

۳- تصویر کارت ملی(پشت و رو).

۴- شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه ).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می‌باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

۶- تکمیل تمامی فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی مقطع کارشناسی‌ارشد ‌۱۴۰۰

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۲.۲۵۰.۰۰۰ ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۶۵.۰۰۰ ریال می‌باشد که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

۳- پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد. 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زهرا
آبان ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

با سلام. من بارها به سایت موسسه غیر انتفاعی علوم شناختی مراجعه کردم ولی هنوز در مورد ثبت نام مطلبی داخل سایتشون نگذاشتن. از چه طریقی باید اقدام منم؟ الان ۷ آبان هست و من هنوز ثبت نام نکردم.

علی
آبان ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

سلام
من الکترونیک قبول شدم
در مورد مشکل کاریم که میگن باید تعهد بیارم که احتمال داره شرکت به من تعهد نده چکار کنم البته شیفتکارم(۴۸* ۲۴ )
ممنون

محمد
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

سلام من دانشگاه ازاد واحد الکترکنیک قبول شدم این مدارک که نام برده شده دو باید به چه آدرسی ارسال کنم یا حضکری برم بدم دانشگاه

منصور
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

باسلام جواب آزمون ارشد اومده قبول شدیم چطوری ثبت نام کنیم باید چه سایتی بریم برا ثبت نام در دانشگاه برا ارشد

شیده
آبان ۱, ۱۴۰۰ ۷:۴۳ ب٫ظ

سلام ببخشید ثبت نام دانشگاه ارشد دانشگاه آزاد از کی شروع میشه؟ و تا کی هست؟

نداتابش
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۱۹ ب٫ظ

لینک ثبت نام دانشگاه آزاد واحد ارس رو برای روز شنبه میخوام

شیده
آبان ۳, ۱۴۰۰ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نداتابش

همه ی دانشگاه های ازد انگار از این لینک ثبت نام می کنن
http://edu.iau.ac.ir/

محمدداود
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۲۷ ب٫ظ

ثبت نام سمستر های جدید برای سال بعد چه وقت آغاز میشه. البته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.

مرام
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۱۴ ق٫ظ

سلام کجا قید شده که نیمسال اول هستیم یا دوم .؟؟؟

زهرا
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۲۶ ب٫ظ

ببخشید منظور از ریز نمرات چیه من فقط اصل مدرک کارشناسی زو دارم

هادس
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ریز نمرات را بایستی از دانشگاهی که در آن فارغ التحصیل شدید دریافت کنید.

رها
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  هادس

برای دانشگاه دولتی هم نیاز به ارسال ریزنمرات هست؟؟؟

علی
آبان ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
ریزنمرات خود دانشگاه از دانشگاه مبدا میگیره

نرگس
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام ببخشید تو کارنامه دانشگاه آزاد، برای من زده رتبه یک . یعنی بین همه دانشگاههای آزاد کشور یا دانشگاه آزاد شیراز فقط ؟
و آیا این رتبه برای رشته های دولتی هم ثبت میشه وضعیتمون رو بدونیم ؟ روزانه شیراز قبول شدم .‌

Mohmd
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ب٫ظ

من اعزام اول ابان بودم نتایج اومد و معافیت تحصیلی درخواست کردم ولی نوشته در انتظار تایید از دانشگاه …و ثبت نام دانشگاه سوم ابان هست ….چه مشکلی پیش میاد؟

ابراهیم
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohmd

سلام
خودت رو یکم معرفی کن و موضوع رو بهشون بگو تا غیبت نخوری
به محض ثبت نام تو دانشگاه میتونی معافیت تحصیلی بگیری
خیلی ساده است

Amirali12
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

سلام. افرادی که کارت پایان خدمت ندارن و به سربازی نرفتن چطور باید مدرک کارشناُی یا گواهی موقت رو از دانشگاه دریافت کنن؟
من به دانشگاه دوره کارشناسی خودم مراجعه کردم و گفتن ففط در صورت داشتن کارت پابان خدمت اجازه ارائه گواهی موقت و دانشنامه رو داریم.
میخواستم بدون ارائه مدرک و فقط با گواهی معافیت تحصیلی از پلیس +۱۰ میشه ثبت نام کرد؟

Shahla
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۱۰ ق٫ظ

باسلام ببخشین من هیج جارونیاوردم به نظر شما تکمیل ظرفیت امکانش هست قبول شم

امیر
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Shahla

بله این شانس رو احتمال زیاد خواهید داشت

ارشد
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد میشه راهنماییم کنید:
من آزاد تهران جنوب دراومدم اگه بخام برم علوم تحقیقات تو تکمیل ظرفیتش شرکت کنم خب از کجا معلوم قبول بشم؟؟پس اگه من تهران جنوب رو ثبت نام کنم و اگه برای ورودی بهمن تکمیل ظرفیت قبول شم باید انصراف بدم یا چی؟؟؟؟

سپیده
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

من علوم تحقیقات اوردم

بهار
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

سلام
باید دید قبول میشید یان از جایی معلوم نیس.
شما الان باید ثبت نام کنید و بعد از تکمیل ظرفیت اگ قبول بشید علوم تحقیقات مث انتقالی میمونه از تهران جنوب ب علوم تحقیقات

ارشد
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خیلی ممنووووونم