پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد ۱۴۰۰ دارای مغایرت معدل

نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دارای مغایرت معدل اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به تمامی دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد)، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهائی خود را تا پایان آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه و یا پیگیری از این سازمان جداً خودداری نمایند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شهرام حسینی
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

من به عنوان دانشجوی سال آخر در کنکور شرکت کردم و معدل ۷ ترمم ۱۷.۴ هست. منتها موقع ثبت نام در کنکور معدلم رو ۱۷.۱ زده بودم و در انتخاب رشته هم چون معدل نهاییم مشخص شده بود(۱۷.۸).اون رو وارد کردم. الان اگه دانشگاه ثبت نام کنم مشکلی پیش میاد؟

حامد
مهر ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

من موقع انتخاب رشته ویرایش کردم معدلمو به نظرتون باز مشکلی پیش خواهد آمد؟