کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز ۱۴۰۲

tabr

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه تبریز مطابق با آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان در تمامی رشته/گرایش‌های دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دارای ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور کارشناسی ارشد هستند، از میان دانشجویان و دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته با لحاظ نمودن شرایط ذیل دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز

شرایط ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

۱- دانشجویان ورودی بهمن ۹۷ و مهر ۹۸ دوره تحصیلی کارشناسی که حائز شرایط یکی از بندهای (۱-۱) تا (۱-۳)  باشند می‌توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک جهت شرکت در رقابت پذیرش بدون آزمون اقدام نمایند:

۱-۱- دانشجویان دانشگاه‌های مختلف که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی، با سپری نمودن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی مقطع کارشناسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی (عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد می‌شود)، به لحاظ معدل کل، مطابق جدول زیر بایستی جزو دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود بوده (عدد غیر صحیح و به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) و دارای حداقل معدل اعلامی باشند.

دانشگاهرتبه حداقل معدل
(بعد از اتمام ترم شش)
تبریز جزو %۳۰ در بین دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی۱۵
سایر دانشگاه‌های سطح یک و دوجزو %۲۰ در بین دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی۱۵
دانشگاه‌های سطح سه و چهار کشورجزو %۲۰ در بین دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی۱۷

* ملاک سطح بندی دانشگاه ها، ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

۲- دانشجویان حائز رتبه‌های ۱ تا ۱۵ در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور میتوانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک به همراه ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد جهت بهرهمندی از تسهیلات پذیرش بدون آزمون اقدام نمایند. مدارک این دسته از دانشجویان به صورت مازاد بر ظرفیت جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بررسی خواهد شد.

۳- مدارک آن دسته از دانشجویان دانشگاه تبریز و سایر دانشگاه‌های سطح یک و دو کشور که در طول شش نیمسال تحصیلی موفق به فارغ التحصیلی شده و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم-ورودی خود جزو ٪ ۲۰ برتر هستند به صورت مازاد بر ظرفیت جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بررسی خواهد شد.

۴- متقاضیان پذیرش بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

۵- دانشجویانی که طول مدت تحصیل دوره کارشناسی آن‌ها بیش از ۸ نیمسال است و مشمول شرایط تبصره‌های ذیل نیستند، مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

تبصره ۱: برای دانشجویان در حال تحصیل همزمان در دو رشته، طول مدت مجاز تحصیل حداکثر ۱۰ نیمسال است.

تبصره ۲: مطابق ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طول مدت مجاز تحصیل برای دانشجویانی که در دوره‌های ۳ تا ۶ ماهه طرح کارورزی شرکت کرده‌اند، حداکثر ۹ نیمسال بوده و برای دانشجویانی که در دوره‌های ۶تا ۱۲ ماهه طرح کارورزی شرکت کرده‌اند، طول مدت مجاز تحصیل حداکثر ۱۰ نیمسال است.

تبصره ۳: برای دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره‌های فرعی (گذراندن واحدهای درسی مازاد از سایر رشته ها) شرکت کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ۹ نیمسال تحصیلی است و رتبه بندی نامبردگان مطابق بند ۱-۱ و بدون احتساب واحد‌های درسی دوره فرعی انجام می‌شود.

تبصره ۴: برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ۱۰ نیمسال تحصیلی است.

تبصره ۵: برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیمسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده اند.

تبصره ۶: برای دانشجویان موضوع تبصره‌های ۲،۱ و ۴ که در مدت ۹ یا ۱۰ نیمسال دانش آموخته می‌شوند به ترتیب معدل ۷ یا ۸ نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب با معدل ۶ نیمسال دانشجویان هم رشته‌ای که بیشترین واحدهای درسی خود را با ایشان گذرانده‌اند، مقایسه می‌شود.

۶- فارغ التحصیلان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و ماقبل آن مجاز به استفاده از تسهیلات این فراخوان نیستند.

۷- دانشجویان مهمان دائم در صورتی که حداقل سه چهارم واحدهای درسی خود را تا پایان نیمسال ششم در دانشگاه تبریز سپری کرده باشند، به عنوان دانشجوی دانشگاه تبریز میتوانند از تسهیلات این فراخوان استفاده کنند. در غیر این صورت، پرونده این دسته از دانشجویان به عنوان متقاضی خارج از دانشگاه تبریز و بر مبنای شرایط دانشگاه مبدأ بررسی خواهد شد.

۸- مطابق ابلاغیه سازمان سنجش آموزش کشور، دانش‌آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) امکان استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد را ندارند.

۹- پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان پذیر است.

۱۰- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر است.

۱۱- توافق نامه حمایت از جذب استعدادهای برتر در رشته‌های الویت دار کشور با بنیاد ملی نخبگان برای پذیرش بدون آزمون مورد تایید می‌باشد.

۱۲- پذیرش دانشجویان نمونه کشوری در هر سال تحصیلی بر اساس مصوبه شورای هدایت و با معرفی حائزین شرایط توسط سازمان سنجش به دانشگاه انجام می‌شود.

ظرفیت پذیرش ارشد بدون آزمون

۱- ظرفیت پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان حداکثر به اندازه ٪۴۰ ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور کارشناسی ارشد در هر کدام از کد رشته‌محل‌های اعلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور است (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می‌شود).زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز

۱-۱- دو سوم از ظرفیت مذکور در بند (۱) برای پذیرش بدون آزمون، به دانشجویان دانشگاه تبریز تعلق دارد.

۲-۱- یک سوم باقی مانده از ظرفیت مذکور در بند (۱) به دانشجویان حائز شرایط سایر دانشگاه‌ها تعلق میگیرد.

۲- چنانچه ظرفیت مذکور در بند (۱) توسط دانشجویان دانشگاه تبریز تکمیل نشود، مابقی این ظرفیت به دانشجویان حائز شرایط سایر دانشگاه‌ها تعلق خواهد گرفت. در غیر این صورت امکان جایگزینی وجود ندارد.

۳- اتباع غیر ایرانی مقیم ایران ورودی دوره کارشناسی پیوسته سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹و بعد از آن در صورت داشتن شرایط میتوانند از تسهیلات این آیین نامه بهره‌مند شوند.

۴- پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره‌های روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

زمان و نحوه ثبت نام ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه تبریز

متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه تبریز بایستی مدارک خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ به آدرس پستی دانشگاه تبریز، گروه حمایت از استعدادهای درخشان ارسال نمایند.

روی پاکت حتماً قید شود: مدارک پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مدارک و هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه تبریز

مدارک لازم برای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور عبارتند از:

– کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه

– کپی کارت دانشجویی

– کارنامه تحصیلی مقطع کارشناسی

فرم ثبت نام تکمیل شده توسط متقاضی که پس از تأیید کارشناس آموزش دانشکده، توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده امضا و مهر شده است.

– اصل گواهی رتبه صادره توسط دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشور (صرفاً برای حائزین شرایط بند ۲ شرایط ثبت نام)

– اصل تاییدیه دانشگاه صرفا برای حائزین شرایط بند ۵ شرایط ثبت نام

– رسید واریز هزینه ثبت نام

– هزینه ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه تبریز، به مبلغ ۱.۵۰۰،۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) ریال و برای سایر دانشجویان به مبلغ ۲.۰۰۰،۰۰۰ (دو میلیون) ریال، بایستی از طریق سامانه پرداخت اینترنتی وجوه دانشگاه تبریز به آدرس portal.tabrizu.ac.ir/payment با انتخاب گروه حمایت از استعدادهای درخشان از منوی واحد/دانشکده و انتخاب پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد از منوی نوع درآمد، و مرکزی-تبریز از منوی درگاه پرداخت شده و رسید واریز به همراه مدارک ارسال شود.

یا متقاضیان محترم میتوانند از لینک زیر به صورت مستقیم استفاده نمایند.

https://portal.tabrizu.ac.ir/payment?earmark=344072254116000115009035002363

– مدارک ارسالی و مبلغ واریز شده بابت هزینه ثبت نام در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نخواهد شد.

– متقاضیانی که در فرم ثبت نام، رشته/گرایش‌هایی از دو دانشکده متفاوت را انتخاب نموده اند (به عنوان نمونه، گرایش‌های مرتبط با گروه مهندسی آب در دانشکده‌های مهندسی عمران و کشاورزی)، بایستی از کلیه مدارک دو سری تهیه و همراه هم در یک پاکت ارسال نمایند. ضمناً هزینه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز نیز باید به صورت جداگانه پرداخت و دو رسید واریزی همراه مدارک ارسال گردد.

– در صورت مخدوش بودن فرم ثبت نام یا نقص در مدارک لازم، پرونده ارسالی از فرایند بررسی خارج خواهد شد.

– مهلت ارسال مدارک (تحویل به پست): ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

نحوه تعیین رتبه کلاسی و محاسبه ٪۲۰و ٪۳۰ برتر

۱- متقاضیان پذیرش باید تا پایان نیمسال ششم حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی مقطع کارشناسی را سپری کرده باشند. عدد حاصل از محاسبه سه چهارم کل واحدهای درسی به سمت پائین گرد شده و به عدد صحیح تبدیل می‌شود.

۲- در اعلام معدل و تعیین رتبه کلاسی چه برای متقاضیان در حال تحصیل و چه برای متقاضیانی که فارغ التحصیل شده‌اند، معدل کل تا پایان نیمسال تحصیلی ششم ملاک عمل خواهد بود.

۳- برای دانشجویان ورودی مهر ۹۸ در محاسبه‌ی سه چهارم واحدهای گذرانده، تعداد واحدهای گذرانده تا پایان نیمسال ششم بعلاوه تعداد واحدهای ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ملاک عمل خواهد بود. اما نمرات ترم تابستان مذکور در معدل کل و رتبه لحاظ نخواهد شد.

۴- در محاسبه تعداد دانشجویانی که جزو ٪۲۰و ٪۳۰ برتر هستند، عدد حاصله بایستی به صورت ریاضی گرد شده و به عدد صحیح تبدیل شود.

۵- در محاسبه تعداد کل دانشجویان هم رشته و هم ورودی، افرادی که وضعیت تحصیلی آن‌ها در سیستم سما عدم مراجعه و اتمام میهمانی درج شده است و دانشجویانی که واحد‌های گذرانده کمتر از سه هشتم مجموع واحدهای درسی آن رشته داشته باشند، مورد شمارش قرار نخواهند گرفت.

۶- در محاسبه تعداد کل دانشجویان هم رشته و هم ورودی، مجموع دانشجویان روزانه و نوبت دوم مد نظر است.

۷- در محاسبه تعداد کل دانشجویان هم رشته و هم ورودی، دانشجویان مهمان دائم در صورتی مورد شمارش قرار میگیرند که تا پایان نیمسال ششم حداقل نیمی از واحدهای درسی خود را در دانشگاه تبریز سپری کرده باشند.

۸- در محاسبه تعداد کل دانشجویان هم رشته و هم ورودی، افرادی که برای وضعیت تحصیلی آن‌ها در سیستم سما، مواردی نظیر اخراج از تحصیل و انتقال به دانشگاه دیگر درج شده است، به شکل زیر عمل خواهد شد:

در صورتی که دانشجوی اخراج شده یا منتقل شده به دانشگاه دیگر، حداقل سه هشتم کل واحدهای درسی مقطع کارشناسی را در دانشگاه تبریز سپری کرده باشد، در محاسبه تعداد کل دانشجویان مورد شمارش قرار میگیرد؛ و در غیر این صورت، دانشجوی مورد نظر نباید در محاسبه تعداد کل دانشجویان هم رشته و هم ورودی لحاظ شود.

بررسی پرونده‌ها، روال اعلام نتایج و مراحل ثبت نام ارشد بدون کنکور

۱- پس از اتمام فرایند بررسی پرونده‌های ارسالی، اسامی پذیرفته شدگان، از طریق وب سایت دانشگاه تبریز اعلام خواهد شد. لذا نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان یا پیگیری تلفنی نخواهد بود.

۲- پس از اعلام نتایج، آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تمایل به انصراف از پذیرش دارند، بایستی در موعد مقرر در اطلاعیه پذیرش نسبت به اعلام انصراف کتبی اقدام نمایند تا فرایند جایگزینی نفرات ذخیره آغاز شود. تمامی عواقب ناشی از عدم اعلام انصراف کتبی در موعد مقرر به عهده شخص دانشجو است و گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در اینخصوص هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

۳- پس از جایگزینی نفرات ذخیره، لیست نهایی پذیرفته شدگان از طریق وب‌سایت رسمی دانشگاه و گروه منتشر می‌شود.

۴- اسامی پذیرفته شدگان نهایی در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور ثبت خواهد شد تا این سازمان نسبت به بررسی نتایج و صدور تأییدیه پذیرش علمی اقدام نماید.

۵- پس از دریافت تأییدیه سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه تبریز مطابق روال ذیل نسبت به ثبت نام داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد اقدام خواهد کرد (چنانچه ثبت نام به شکل غیر حضوری باشد، جزئیات کامل آن اطلاع رسانی خواهد شد):

– گروه حمایت از استعدادهای درخشان، اطلاعیه مربوط به زمان و مدارک لازم برای ثبت نام را از طریق وب‌سایت دانشگاه و وب‌سایت گروه منتشر میکند.

– در مرحله اول ثبت نام، کلیه پذیرفته‌شدگان بایستی با در دست داشتن مدارک لازم، شخصاً به دفتر گروه حمایت از استعدادهای درخشان مراجعه کرده و گواهی ثبت نام اولیه را دریافت نمایند. در این مرحله، اطلاعات دانشجو توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه در سیستم سما ثبت و برای وی شماره دانشجویی صادر می‌شود.

– پس از اتمام ثبت نام اولیه در دفتر گروه حمایت از استعدادهای درخشان، دانشجو بایستی نسبت به ثبت اطلاعات و مدارک لازم در سامانه ثبت نام اینترنتی مدیریت امور آموزشی دانشگاه اقدام نماید.

– پس از ثبت نام اینترنتی، دانشجو باید با همراه داشتن گواهی ثبت نام اولیه صادره توسط گروه حمایت از استعدادهای درخشان و سایر مدارک لازم، جهت تکمیل ثبت نام به اداره آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نماید.

اطلاعات و نکات تکمیلی مهم

۱- پذیرش متقاضیان صرفاً در همان رشته مقطع کارشناسی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با آن امکان‌پذیر است. تشخیص مرتبط بودن رشته تحصیلی به عهده کمیته تخصصی بررسی پرونده‌ها است.

تبصره: دانشجویان در حال تحصیل همزمان در دو رشته دوره کارشناسی، در صورت احراز شرایط، می‌توانند در هر کدام از رشته‌های دوره کارشناسی خود ادامه تحصیل دهند.

۲- در فرم ثبت نام، امکان انتخاب چهار رشته/گرایش به ترتیب اولویت وجود دارد. بدیهی است چنانچه متقاضی در یکی از رشته/گرایش‌های انتخابی پذیرفته شود، اولویت‌های بعدی وی بررسی نخواهد شد. ضمناً پس از بررسی پرونده‌ها و اعلام نتایج، امکان تغییر اولویت در رشته/گرایش‌های انتخابی وجود ندارد. لذا اکیداً توصیه می‌شود متقاضیان محترم در تعیین اولویت رشته/گرایش‌های انتخابی دقت کافی داشته باشند.

۳- لیست نهایی پذیرفته شدگان که با حذف افرادی که اعلام انصراف نموده اند و جایگزینی نفرات ذخیره بروزرسانی می‌شود، نیمه دوم شهریور ۱۴۰۲ از طریق وب‌سایت رسمی گروه حمایت از استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است که رشته/گرایش عده‌ای از پذیرفته شدگان در این مرحله به اولویت بالاتر این افراد که قبلاً در آن، نفر ذخیره بوده‌اند تغییر خواهد کرد. با توجه به این که در این مورد از متقاضی نظرخواهی نخواهد شد، مجدداً تأکید می‌شود متقاضیان محترم در اولویت بندی رشته/گرایش‌های انتخابی دقت کافی داشته باشند.

۴- در فرآیند بررسی پرونده‌های واصله از دانشگاه تبریز، مقایسه معدل‌های دانشکده‌های اقماری و سایر دانشکده‌ها جهت انتخاب رقابتی، پس از اعمال ضریب همترازی صورت خواهد گرفت.

۵- در فرآیند بررسی پرونده‌های واصله از سایر دانشگاه ها، مقایسه معدلهای دانشگاه‌های سطوح ۱ تا ۴ جهت انتخاب رقابتی، به ترتیب پس از اعمال ضرایب همترازی ۱/۰۵، ۱/۰، ۰/۹۵ و ۰/۹ صورت خواهد گرفت. ضریب همترازی مؤسسات و مراکز آموزش عالی که اسامی آن‌ها در نظام سطح بندی ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری لحاظ نشده است، ۰.۸۵ خواهد بود.

۶- متقاضیان بایستی پس از اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه (چه از طریق کنکور کارشناسی ارشد و چه از طریق پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان) در اسرع وقت نسبت به اعلام انصراف رسمی از پذیرش در سایر دانشگاه‌ها اقدام نمایند.

۷- پذیرفته شدگان بدون آزمون در دوره‌های روزانه مقطع کارشناسی ارشد و بدون اخذ شهریه مشغول به تحصیل خواهند شد.

لذا در صورت انصراف از تحصیل پس از ثبت نام نهایی در شهریور ۱۴۰۲ این افراد مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی می‌شوند.

۸- چنانچه به هر دلیل، ظرفیت پذیرش روزانه دانشگاه تبریز از طریق کنکور کارشناسی ارشد در یک رشته/گرایش بخصوص برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ لغو شود، پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان نیز در آن رشته/گرایش لغو خواهد شد. در این شرایط پس از اطلاع رسانی به دانشجو، متقاضی در یکی از اولویت‌های انتخابی دیگر خود پذیرش خواهد شد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه تبریز تا ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تبریز چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه تبریز در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سحر
بهمن ۲, ۱۴۰۲ ۷:۵۱ ب٫ظ

سلام.بنده ورودی سال ۹۳ دانشگاه پیام نور و فارغ التحصیل سال ۹۶ در مقطع کارشناسی هستم.آیا میتونم الان در مقطع ارشد بدون کنکور ثبت نام کنم ؟

فاطمه
دی ۵, ۱۴۰۲ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلام من‌سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شدم از دلنشگاا تبریز الان میخوام ارشد بخونم بدون کنکور و پردیس الان زمان ورودی بهمن کی هست؟

شادی وفایی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۱ ۰:۵۳ ق٫ظ

با سلام و وقت بخیر
من دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه آزاد هستم می خواستم و چند ترم هستش که الف شدم و ورودی مهر ۹۸ هستم آیا می توانم برای سال آینده اقدام به ثبت نام بکنم ؟؟

مینانصیرزاده
مهر ۵, ۱۴۰۱ ۹:۳۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشین ببخشین من فارغ التحصیل دانشگاه پیام نورم رشته ی مدیریت بازرگانی ورودیل بهمنِ ۹۶سال ۱۴۰۰هم تموم کردم با معدل کل ۱۵/۵۸میتونم برا ارشدِ بدون کنکور دانشگاه تبریز اقدام کنم؟

زهره
بهمن ۱۰, ۱۴۰۱ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام نه فقط خود دانشجویان دانشکده سراسری میتونن اقدام کنند

نگین
دی ۱۷, ۱۴۰۰ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام . مهلت ثبت نام تمدید نمیشه ؟

فائزه
آذر ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام ،من ورودی مهر۹۶ هستم و شهریور ۱۴۰۰فارغ التحصیل شدم،میتونم شرکت کنم؟

سما
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

ببخشید دفترچه انتخاب رشته و گرایش میشه لینکشو بهم بدی

مهسا
آذر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سما

سلام
رشته ها رو لیستشو اعلام نکردن. اما وقتی اعلام نمیشه عموما به این معنیه که در همون رشته هایی پذیرش داره که با کنکور هم پذیرش صورت میگیره

مریم
آذر ۷, ۱۴۰۰ ۵:۳۱ ب٫ظ

ببخشید توی بندچهارکه اسم دانشگاه هایی که پذیرش ندارن رو نوشته،دانشگاه پیام نور جزشون نیست،ینی پذیرش ازپیام نور دارید؟؟؟

مهسا
آذر ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
بله درسته تصریح نکرده ولی بعیده که از پیام نور بپذیرند. به هر صورت اگه فارغ التحصیل پیام نور هستید بهتره قبل از ثبت نام از دفتر استعداد درخشان دانشگاه سوال کنید.

پورادیبی
آذر ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام
من ورودی بهمن ۹۶ هستم و تا پایان دی ماه ۱۳۰۰ فارغ التحصیل میشم میتونم شرکت کنم؟؟؟ یک‌بند گفته شده حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باید فارغ التحصیل شده باشیم!! ولی این فراخوان شامل بهمن ۹۶ و مهر ۹۷ میشه.میشه راهنمایی کنید؟

مهسا
آذر ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پورادیبی

سلام
گفته حداکثر تا شهریور ۱۴۰۱. اگه دی ۱۴۰۰ فارغ التحصیل میشید که مشکلی نیست و شامل شما هم میشه