کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان ۱۴۰۲

اطلاعیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه لرستان بر پایه آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان از دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی پیوسته در تمامی رشته / گرایش های دوره کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دارای ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور کارشناسی ارشد هستند از میان دانشجویان و دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته با لحاظ نمودن شرایط ذیل دانشجو می پذیرد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان

– دانشجویان/ دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته استعداد درخشان که از لحاظ میانگین نمرات پس از شش نیمسال و گذراندن سه چهارم کل واحدهای مصوب در بین مجموع هم رشته و هم ورودی های خود (شبانه و روزانه) جزء ۲۰ (بیست) درصد برتر باشند و طی حداکثر ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته و یا تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ دانش آموخته خواهند شد.

– پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی امکان پذیر است.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان

نکته ۱: از هر ۱۲ واحد یک نیمسال به شمار می آید.

نکته ۲: در صورتی پرونده متقاضیانی با بیش از ۸ نیمسال دانش آموخته شده خواهند شد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت که علت افزایش سنوات خارج از اختیار دانشجو بوده و مورد تایید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل باشد.

نکته ۳: دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی می‌توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهره مند شوند که سنوات تحصیلی آنها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته و دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که از آن مدرک دریافت می کنند.

تبصره: در مورد دانشجویان «تغییر رشته» در صورت تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تا یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه می شود.

نکته ۴: انتخاب نهایی آن دسته از رشته/گرایش‌هایی که رشته های متنوع کارشناسی می تواند پذیرش شود به شرط حداقل تناسب ۸۰ درصدی آن رشته با رشته کارشناسی ارشد مورد تقاضا توسط گروه آموزشی ذیربط انجام خواهد گرفت.

دانشجویان حائز رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط (ماده ۲ آیین نامه یاد شده) میتوانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک به همراه ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد جهت بهره مندی از تسهیلات پذیرش بدون آزمون اقدام نمایند. مدارک این دسته از دانشجویان به صورت مازاد بر ظرفیت، جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بررسی خواهد شد.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان 

۱- تکمیل فرم شماره ۱ (فرم درخواست) (برای دانشجویان دانش آموختگان دانشگاه لرستان)

۲- تکمیل فرم شماره ۲ (قرم معرفی نامه تایید وضعیت) برای دانشجویان دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها

۳- کارنامه کامل دانشجو (ریز نمرات) (برای دانشجویان دانش آموختگان دانشگاه لرستان نیاز نیست).

۴- تصویر صفحه اول شناسنامه که در آن سریال شناسنامه مشاهده گردده

۵- سوابق علمی- پژوهشی (غیر الزامی)

۶- رسید واریز هزینه ثبت نام

  • هزینه ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه لرستان به ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون ریال) و برای سایر دانشجویان به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ یک میلیون و پانصد هزار ریال، بایستی از طریق شماره کارت مجازی درآمد اختصاصی دانشگاه لرستان پرداخت شده و رسید واریز به همراه مدارک ارسال شود.

  • مدارک ارسالی و مبلغ واریز شده بابت هزینه ثبت نام در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نخواهد شد.

نحوه و زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه لرستان

مهلت ارسال مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان حداکثر تا ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ خواهد بود. به مدارک ناقص و یا ارسال شده پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز از طریق آدرس پستی الکترونیک (ایمیل) Estedadarshad.lu@gmail.com پیوست و ارسال گردد.

تذکر مهم:

در قسمت (subject) ،ایمیل به زبان فارسی حتماً نام و نام خانوادگی و رشته رشته های مورد تقاضا نوشته شود.

  • تصاویر و فایل‌های بارگذاری شده کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت باشند.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه لرستان ۱۴۰۲

رشته و گرایش های دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه لرستان که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پذیرش دارند به شرح جدول زیر هستند:

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه لرستان تا ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه لرستان در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فاطمه
بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام،برای ارشد بدون آزمون معدل باید چند باشه رشته روانشناسی

نرگس
شهریور ۲۵, ۱۴۰۲ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام برای ارشد بدون آزمون معدل باید چند باشه رشته روانشناسی