اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان عزیز می‌توانند از طریق لینک https://arshad2.sanjeshp.ir/1400/startpage.aspx نتایج مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رشته های وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ را دریافت نمایند.

اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ رشته های علوم پزشکی به شرح زیر است:

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

کلیه پذیرفته شدگان لازم است جھت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام از تاریخ ١۴٠٠/٩/٢٢ لغایت ١۴٠٠/٩/٢٧ به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند. عدم ثبت نام ھر یک از پذیرفته شدگان در تاریخھای مقرر تعیین شده توسط دانشگاه،به منزله انصراف بوده و ھیچ گونه درخواستی در این مورد پذیرفته نخواھد شد.

تذکر مھم:

١- زمان شروع تحصیل توسط دانشگاه پذیرنده مشخص خواھد شد.

٢- کلیه ضوابط آزمون دفترچه ھای راھنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل و اطلاعیه ھا برای این مرحله نیز جاری میباشد.

٣- ھمانگونه که قبلاً نیز اعلام شده بر اساس آئین نامه آموزشی دوره ھای کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ھر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاھی کامل تعیین نموده، لذا ھیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواھد گرفت.

۴- داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بھداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل میباشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در ھر دو محل، قبولی آنھا در رشته ھای مربوط به وزارت بھداشت در ھر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.

مدارک مورد نیاز جھت ثبت نام پذیرفته شدگان

پذیرفته شدگان لازم است کلیه مدارک مندرج در اطلاعیه ٢٠ مرکز سنجش آموزش پزشکی، را آماده نمایند و براساس اعلام دانشگاه در خصوص زمان، مکان و نحوه ثبت نام، اقدام کنند.

مدارک ثبت نام مورد نیاز میبایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواھد گرفت.

بسیار مھم:

درصورت محرز شدن الف-عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب- واجد شرایط نبودن فرد جھت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه، ج -مغایرت و عدم صحت مدارک، د- مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات ھئیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ھا با داوطلب برخورد خواھد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات