کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه ۱۴۰۲

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه ارومیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه ارومیه ۱۴۰۲

به گزارش مسترتست، دانشگاه ارومیه در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ورودی سال ۹۸ که جزو بیست/ (۲۰) درصد برتر دانشگاه ارومیه و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند در کلیه رشته‌های دارای پذیرش دانشجو با رعایت کامل مقررات مربوطه دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه

شرایط لازم برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه به شرح زیر است:زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه

۱- متقاضیان دارای رتبه‌های نهایی اول تا پانزده المپیادهای علمی – دانشجویی (متقاضیان می‌توانند برای ورود به رشته‌ مرتبط با ارایه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد و بدون داشتن شرایط بند ۲ در این فراخوان شرکت کنند).

۲- دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی ۹۸ و نیمسال دوم ۹۷

۳- دانشجویان دوره کارشناسی که پس از گذراندن شش نیمسال و حداقل سه چهارم واحدهای درسی از لحاظ میانگین کل جزو ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۴- دانشجو حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود.

۵- داوطلبان می‌توانند در سه گرایش مرتبط با رشته کارشناسی به ترتیب اولویت درخواست بدهند و تمام رشته و گرایش‌های انتخاب شده دانشجو باید بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی باشد.

۶- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نیست.

۷- دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، زیر نظام‌های آموزش عالی (آزاد، پیام نور، علمی کاربردی) نیز طبق احکام صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری می‌توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

۸- دانشجویان متقاضی استفاده از این تسهیلات باید تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.   

۹- عدم وجود محدویت نظام وظیفه جهت  ادامه تحصیل برای دانشجویان آقا.

تذکرهای لازم

– ارائه درخواست داوطلب به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و پذیرش قطعی داوطلبان پس از بررسی و اعلام نتایج نهایی توسط دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه و منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی از طریق سایت دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه اعلام خواهد شد.

– وجه پرداختی در صورت انصراف و یاعدم پذیرش به هیچ عنوان مسترد نمی‌گردد.

– در صورت پذیرش نهایی متقاضی در دانشگاه ارومیه و درج نام پذیرفته شده در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضی حق پذیرش از دانشگاه دیگری را ندارد و به علت اتمام مهلت جایگزینی، حذف نام متقاضی از پورتال سازمان سنجش مقدور نخواهد بود.

– مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت مغایرت، دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان 

مدارک لازم جهت شرکت در فراخوان  کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه به شرح زیر است:

۱- ارائه گواهی بند سه (۳) شرایط ذکرشده در این اطلاعیه که توسط معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی، تایید شده باشد (فرم شماره ۱ برای دانشجویان دانشگاه ارومیه و فرم شماره ۲ برای دانشجویان سایر دانشگاه‌ها).

۲- ریزنمرات تایید شده کارشناسی تا نیمسال ششم در یک صفحه (مختص دانشجویان سایر دانشگاه‌ها)

۳- کپی شناسنامه و کارت ملی (مختص دانشجویان سایر دانشگاه‌ها).

۴-  اصل فیش و کپی فیش واریزی به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال‌) (مختص دانشجویان سایر دانشگاه‌ها).

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه ارومیه

متقاضیان دانشگاه ارومیه باید شخصاً فرم درخواست را از طریق سایت دانشگاه ارومیه دریافت و پس از تکمیل فرم مذکور و تایید مدیریت امور آموزشی، تحویل دفتر هدایت استعدادهای درخشان نمایند.

متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور این دانشگاه از سایر دانشگاه‌ها بعد از تکمیل و تایید فرم توسط مدیریت آموزشی دانشگاه مربوطه به همراه سایر مدارک لازم از طریق پست پیشتاز حداکثر تا تاریخ تا ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ به دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه به آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، کیلومتر ۱۱ جاده سرو، پردیس نازلو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، صندوق پستی ۱۶۵ کد پستی ۵۱۸۱۸- ۵۷۵۶۱ ارسال نمایند.

توجه: مهلت ثبت نام تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ تمدید شد.

روی پاکت پستی مشخصات متقاضی درج شود: «مربوط به استعدادهای درخشان جهت ورود  به دوره کارشناسی ارشد رشته… می‌باشم.»       

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه ارومیه تا ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه ارومیه در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
میلاد
دی ۹, ۱۴۰۲ ۰:۱۲ ق٫ظ

از کجا بدونم که جز ۲۰درصد برتر هستم

نگین
دی ۱۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ

رشته ها کجاست ؟