کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی همدان ۱۴۰۲

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی همدان از میان برگزیدگان علمی دوره کارشناسی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی همدان از بین دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ مقطع کارشناسی بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، بدون آزمون ورودی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳د انشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی همدان

متقاضی باید جهت ثبت نام، فرم های مورد نیاز را دریافت و پس از تکمیل، از طریق ایمیل ارسال کند.

* آخرین مهلت ارسال مدارک جهت شرکت در فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور این دانشگاه به اداره تحصیلات تکمیلی ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ است.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی همدان

۱- دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان که حداکثر در مدت هشت نیمسال (حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ دانش آموخته شوند و پس از گذراندن شش نیمسال و تابستان متصل به آن (با حداقل ۱۰۵ واحد گذرانده) به لحاظ میانگین کل جزء ٪۳۰ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که جزء ۲۰ درصد اول هستند در اولویت قرار دارند.

۲- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی سایر دانشگاه های دولتی که حداکثر در مدت هشت نیمسال (حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) دانش آموخته شوند و در طی شش نیمسال (با حداقل ۱۰۵ واحد گذرانده) به لحاظ میانگین کل جزء ٪۲۰ برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی همدان

 پذیرش فقط در رشته هایی صورت میگیرد که دوره کارشناسی ارشد آن در دانشگاه صنعتی همدان موجود باشد. در رشته هایی که دارای بیش از یک گرایش هستند امکان اعلام درخواست برای چند گرایش با ذکر اولویت وجود دارد.

ردیف رشته گرایش
۱مهندسی برق کنترل
۲مهندسی برق سیستم های قدرت
۳مهندسی برق مدارهای مجتمع الکترونیک
۴مهندسی برق افزارههای میکرو و نانوالکترونیک
۵مهندسی برق الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
۶مهندسی مواد استخراج فلزات
۷مهندسی مواد شناسایی و انتخاب مواد مهندسی
۸مهندسی شیمی طراحی فرایند
۹مهندسی شیمی ترموسینتیک و کاتالیست
۱۰مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی و رباتیکز
۱۱مهندسی معدن استخراج مواد معدنی
۱۲مهندسی پزشکی بیوالکتریک
۱۳مهندسی مکانیک طراحی کاربردی
۱۴شیمی کاتالیست

از آنجا که پرونده متقاضیان در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار خواهد گرفت، لازم است کلیه نمرات (تا پایان ترم ششم) تا زمان تکمیل فرم درخواست در کارنامه دانشجو ثبت شده باشد.

۳- صرفا دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته (ورودی ۱۳۹۸) موسسات آموزش عالی دولتی مجاز به ارسال مدارک هستند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی همدان

۴- رشته تحصیلی دوره کارشناسی باید با رشته مورد تقاضا برای ادامه تحصیل مرتبط باشد. اولویت با گرایش های یکسان است.

۵- پذیرش دانشجویان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با تائید نهایی سازمان سنجش انجام‌پذیر است. لذا اطلاعات ارائه شده متقاضیان بر اساس آخرین ضوابط ابلاغ شده از سوی وزارت علوم توسط کمیته های کارشناسی دانشگاه بررسی می شود.

بدیهی است تکمیل فرم تقاضا و ارائه اطلاعات هیچ حقی را برای متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد نخواهد کرد و نتیجه قطعی صرفا پس از تایید دانشگاه و سازمان سنجش در پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

چنانچه در هریک از مراحل ثبت نام و تحصیل مشخص شود که داوطلب واجد هریک از شرایط فوق الذکر نبوده، بلافاصله از ثبت نام و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات رفتار خواهد شد.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان 

۱- اسکن فرم های تکمیل شده

۲- اسکن عکس

۳- اسکن صفحه اول و داخل جلد شناسنامه (شماره سریال مشخص باشد)

۴- اسکن کارت ملی

۵- اسکن ریزنمرات دوره کارشناسی که تمامی نمرات تا پایان نیمسال ششم در آن ثبت شده باشند.

۶- اسکن فیش بانکی مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال به حساب دانشگاه صنعتی همدان، از طریق دستگاه پوز امور مالی دانشگاه نیز قابل پرداخت است.

  • اسامی پذیرفته شدگان قبل از اعلام به سازمان سنجش از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

  • داوطلبان برگزیده برخی از رشته‌ها ملزم به شرکت در مصاحبه هستند.

  • چنانچه داوطلبی در دانشگاه دیگری نیز مورد پذیرش قرار گرفت موظف است قبل از ثبت اسامی در پورتال سازمان سنجش موضوع را به دانشگاهی در اولویت قرار ندارد اطلاع رسانی و انصراف کتبی خود را ارائه کند.

  • تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه، مجاز نیست.

  • داوطلبان کارشناسی ارشد بدون کنکور باید مدارک مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ به آدرس ایمیل اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی همدان ارسال کنند. با توجه به زمانبندی اعلام شده در بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تمدید این تاریخ امکانپذیر نمی باشد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی همدان کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه صنعتی همدان تا ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی همدان چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی همدان در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات