پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ و ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ در خصوص پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، توجه پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد، جلب می‌نماید.

یادآوری مهم: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می‌گیرند منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن‌ها رفتار خواهد شد.

بخش اول: مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شد لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام، روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ این سازمان در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مندرج در درگاه سازمان) در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

یادآوری‌های مهم:

۱- زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله (تکمیل ظرفیت) نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (بهمن ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

۲- پذیرفته‌شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشند.

۳- پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید ثبت‌نام نمایند. ضمناً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار شده و موسسه محل قبولی جدید آنان می‌بایست مدارک ثبت‌نامی ایندسته از افراد را از محل قبولی قبلی آنان درخواست نماید.

۴- پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه به‌موقع پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کدرشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

۵- با توجه به اعلام نظر دفتر گسترش وزارت متبوع مبنی بر حذف کدرشته محل‌های ۲۶۱۷۷ و ۲۶۱۷۸ از کدرشته امتحانی ۱۲۵۱، کدرشته محل ۲۶۱۷۶ از کدرشته امتحانی ۱۲۵۹ و کدرشته محل ۲۶۱۷۵ از کدرشته امتحانی ۱۲۶۴ موسسه غیرانتفاعی پویش قم، در کدرشته محل‌های مذکور فردی به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نشده است.

۶- ظرفیت پذیرش کدرشته محل ۲۲۹۰۸ از کدرشته امتحانی ۱۲۷۷ دانشگاه زنجان از یک به دو نفر افزایش یافته است.

با توجه به‌عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، می‌توانید سئوال یا سئوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org/، یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارید.

بخش دوم: مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیانی که در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند سئوال خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش «ارتباط با ما» مندرج در سایت www. azmoon. org مطرح و پیگیری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
بهمن ۱۶, ۱۴۰۰ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام من میتونم تو رشته محل جدیدم ثبت نام نکنم و همون قبولی مهرماه رو ادامه بدم؟
پشیمون شدم قبولی از تکمیل ظرفیت

فاطمه
بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ ۵:۱۹ ب٫ظ

سلام ببخشید اینجا کسی میدونه تا کی میشه دانشگاهی که تو تکمیل ظرفیت قبول شدیم ؟ ثبت نام کنیم .ممنون میشم جواب بدین .

نیوشا
بهمن ۱۴, ۱۴۰۰ ۷:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

درود دوست عزیز
طبق اطلاعیه ی سازمان سنجش مندرج در سایت این سازمان کلیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت میتوانند از روز شنبه ۱۶بهمن ماه ۱۴۰۰با مراجعه به وبسایت دانشگاه یا موسسه ای که در آن پذیرفته شده اند اطلاعات مورد نیاز درباره تاریخ ثبت نام را مشاهده کنند. موفق باشید.

فاطمه
بهمن ۱۴, ۱۴۰۰ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیوشا

ممنونم از راهنماییتون

Zahra
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۵۱ ب٫ظ

سلام ارشد تکمیل ظرفیت رشته ای ک علاقه نداشتم قبول شدم امکان تغییررشته هست؟معدلم بالاست.واینکه اگر احیانا سوابق تحصیلی بزنن منع ومحدودیت ثبت نام نداره برام چون اینو قبول شدم؟؟

Zahra
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۴۴ ب٫ظ

سلام.تکمیل ظرفیت ارشد انتخاب رشته کردم قبول شدم دانشگاه پیام نور رشته مورد علاقم نیست،امکان تغییررشته هست(معدلم بالاس)؟؟واینکه اگر بعدا ثبت نام سوابق تحصیلی اعلام بشه برای من ک تو تکمیل ظرفیت قبول شدم محدودیتی نداره منع ثبت نام نداره؟؟

نیوشا
بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  Zahra

درود دوست عزیز.
امکان تغییر رشته وجود ندارد.
بعید هستش که به جز تکمیل ظرفیتی که انجام شد، بر اساس سوابق هم اقدام به پذیرش دانشجو بشه. اما بر فرض مثال که بشه شما منعی برای ثبت نام نخواهید داشت و میتوانید ثبت نام کنید.
موفق باشید.

طیبه سلگی
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۵:۲۴ ب٫ظ

عالیه