اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه خواجه نصیر

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول کارشناسی ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد از طریق سهیمه استعدادهای درخشان (بدون آزمون ) سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در ادامه آورده شده است.

نتایج اعلام شده پس از موافقت شورای آموزشی دانشگاه و سازمان سنجش کشور به عنوان پذیرش قطعی محسوب خواهند شد.

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

در صورت انصراف و خالی شدن ظرفیت، با افراد رزرو تماس حاصل میشود و هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

بدیهی است که پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه‌ها
اعلام نماید.

با توجه به‌عدم اعلام زمان باز و بسته شدن پرتال سازمان سنجش برای ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان، اعلام آخرین تاریخ امکان ثبت انصراف و جابجایی در حال حاضر مقدور نمیباشد. اما پس از مشخص شدن، از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد. با این وجود، امکان ثبت انصراف در سیستم وجود دارد.

رزروها و متقاضیانی که در این مرحله پذیرش نشده اند، میتوانند در تکمیل ظرفیت و در صورت خالی شدن ظرفیت، مجددا در فراخوان (تابستان ۱۴۰۱) شرکت نمایند و درخواست خود را جهت بررسی مجدد ارسال نمایند.

 

نحوه‌ ارائه و ثبت درخواست انصراف

کلیه متقاضیانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته شده (اصلی یا رزرو) اعلام می‌گردد، چنانچه تقاضای انصراف داشته باشند، میتوانند با استفاده از گذر واژه و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، وارد سیستم شده و با انتخاب گزینه های «آزمون» / «ثبت نام» / «انصراف» / «درخواست انصراف از پذیرش داوطلب» به پردازش مربوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه‌های علت، انصراف خود را اعلام نمایند.

از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی‌های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

بدیهی است که پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفتهشدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد، و با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه‌ها اعلام نماید.

پذیرش قطعی منوط به تائید سازمان سنجش و دبیرخانه گزینش دانشجو می‌باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات