یک‌بار جذب کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور در سال جاری

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه‌های آزاد و پیام نور تنها برای یک بار و در ترم جاری مجاز خواهد بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تأیید خبر خبرگزاری آنا گفت: امکان جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور به‌صورت فراگیر فراهم شده است.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا درباره مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش مبنی بر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور به‌صورت فراگیر اظهار کرد: متأسفانه بنده در این جلسه حضور نداشتم ولی با پیگیری که از رئیس سازمان سنجش آموزش کشور انجام دادم مشخص شد که چنین مصوبه‌ای در شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شده است.

وی افزود: رئیس سازمان سنجش آموزش عنوان کرده است این اجازه به‌صورت مشروط و با موافقت سازمان بازرسی کل کشور به دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور داده می‌شود.

عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرد: به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور؛ این اجازه برای یک بار و امسال به دانشگاه‌های مذکور داده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۸:۴۶ ق٫ظ

مستر تست عزیز میشه یکم جزئیات بیشتر بگذارید؟ ثبت نام کی هست چه باید بکنیم

سارا
بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بنظر من که تمام جزئیات رو گفتن. کامل توضیح دادند.
فقط باید منتظر باشیم تا تاریخ ثبت نام شروع شه.

مهسا
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
هنوز جزئیاتی درخصوص شرایط و زمان پذیرش و … درمورد ارشد فراگیر نگفتن. هر خبری بیاد حتما تو همین سایت و کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی ش اطلاع رسانی میشه.