تغییر سهمیه‌های کنکور در دستور کار سازمان سنجش

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه سهمیه ایثارگران دیگر داوطلبی ندارد، گفت: تغییرات سهمیه های کنکور در مرحله بررسی است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، پورعباس درباره نظرات سازمان سنجش درخصوص سهمیه‌های کنکوری گفت: هنوز درباره سهمیه‌ها وارد بحث تخصصی در شورای عالی انقلاب فرهنگی نشده‌ایم و تنها سازمان سنجش گزارش داده است. بیش از ۲۶ سهمیه در آزمون‌ها وجود دارد و برخی از آنها شرایط اش منقضی شده است.

سهمیه رزمندگان دیگر داوطلبی ندارد

وی گفت: به طور مثال سهمیه رزمندگان دیگر داوطلبی ندارد، برخی سهمیه‌ها جدید است، برخی سهمیه‌ها پر نمی‌شود و برخی نیز متقاضی بیشتری دارد. تصمیم گیری جدیدی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد که چند ماهی برای ساماندهی آن طول بکشد. اما در هر صورت سهمیه‌ها حذف نمی‌شود بلکه ساماندهی می‌شوند.

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: به طور مثال برای برخی از سهمیه ظرفیتی دیده شده که یک چهارم آن ظرفیت هم داوطلب نداریم. تمام این موارد ساماندهی می‌شود و ممکن است تجمیعی صورت بگیرد. پیشنهاد خاصی اکنون وجود ندارد و هر پیشنهادی که در آزمون‌های گذشته اجرا شده، آثار آن را به شورا گزارش می‌کنیم. فعلاً در مرحله گزارش دهی هستیم.

تغییرات سهمیه‌ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعاً به آزمون‌های سال ۱۴۰۱ نمی‌رسد

وی گفت: تغییرات سهمیه‌ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعاً به آزمون‌های سال ۱۴۰۱ نمی‌رسد. همه تغییرات آزمون‌های ۱۴۰۱ انجام شده و تغییر جدیدی ندارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات