تمدید مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور و آزاد

مشاور رئیس سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر افزود: آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی در روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی افزود: پیش از این مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روزهای ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که در این فرصت تعداد ۶۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که در فرصت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، فرصت ثبت نام تمدید شده است و داوطلبان می توانند در روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام برای دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز ۲۳ اسفند آغاز شده است و این فرصت تا روز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. تاکنون نیز تعداد ۸ هزار نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

کریمیان اضافه کرد: مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
جهانگیر
فروردین ۷, ۱۴۰۱ ۹:۱۵ ب٫ظ

ایا میشه اقتصاد کشاورزی ارشد پیام نور شرکت کردم حالا برم رشته حقوق

جهانگیر
فروردین ۷, ۱۴۰۱ ۹:۱۰ ب٫ظ

من ارشد فراگیر اقتصاد کشاورزی دانشگاه پیام نور شرکت کردم حالا پشیمانم میخوام ویرایشش کنم به ارشد حقوق لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

زهرا
اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۱۸ ب٫ظ

سلام فراگیر آزاد هم مثل پیام نور اگه قبول بشیم یه ترم حساب میشه؟

سحر
اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ ۲:۴۷ ب٫ظ

چراهمزمان برگزارمیشه شایدیکی بخواتوهردوآزمون شرکت کنه