کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی جندی شاپور ۱۴۰۲

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جندی شاپور دزفول

متقاضیان پذیرش کارشناسی‌ ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا ۵ خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در نظر دارد در راستای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان طبق شرایط مندرج در آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، از میان دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و سایر دانشگاه‌های معتبر دولتی، طبق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از بررسی مدارک دریافتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تعدادی دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش نماید.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه جندی شاپور دزفول

رشته و گرایش های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

گروه آموزشی

رشته

گرایش

معماری

مهندسی معماری

مطالعات معماری ایران

شهرسازی

طراحی شهری

برنامه‌ریزی شهری

ریاضی

ریاضیات و کاربردها

جبر

فیزیک

فیزیک

فیزیک ماده چگال

مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

پدیده‌های انتقال

مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک

تبدیل انرژی

مهندسی‌برق- قدرت

مهندسی برق

سیستم‌های قدرت

مهندسی برق

الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی

مهندسی برق- الکترونیک

مهندسی برق

افزاره‌های میکرو و نانو الکترونیک

مهندسی برق

مدارهای مجتمع الکترونیک

مهندسی عمران- آب

مهندسی عمران

مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی

مهندسی عمران

مهندسی و مدیریت منابع آب

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی جندی شاپور

داوطلبان پذیرش بدون کنکور در دانشگاه جندی شاپور با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان لازم است شرایط زیر را داشته باشند:

۱. محاسبه ۲۰ درصد صرفاً بر اساس سه چهارم واحدهای گذرانده شده تا پایان نیمسال ششم لازم الاجرا می‌باشد.

۲. دانشجویان داوطلب باید در دوره کارشناسی پیوسته حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ دانش آموخته شوند.

۳. پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان‌پذیر است.

۴. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفاً دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول که پس از گذراندن ۶ نیمسال تحصیلی (با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی) به لحاظ میانگین کل بین ۲۰ تا ۳۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می‌گیرند و حداکثر در مدت ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند، نیز میتوانند در این فراخوان شرکت کنند بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان منوط به‌عدم تکمیل ظرفیت توسط ۲۰ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول می‌باشد.

۵. این فراخوان شامل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته بوده و فارغ التحصیلان کارشناسی سالهای قبل، دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته مجاز به استفاده از این فراخوان نمی‌باشند.

۶. پذیرش در شته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی، بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان‌پذیر است.

۷. برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تائید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

۸. برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر ۸ نیمسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین درصد برتر با دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده اند.

ج) شرایط اختصاصی دانشگاه:

۱. در صورتی که متقاضی شرکت در پذیرش بدون آزمون دو گروه آموزشی می‌باشید باید در سامانه در دو فرایند جداگانه ثبت نام نماید و برای هرکدام هزینه ثبت نام جداگانه پرداخت شود.

۲. در صورت پذیرش اولیه درخواست شما و فقط در صورت لزوم، برای انجام مصاحبه با شماره تلفنی که در سامانه ثبت نموده‌اید تماس گرفته خواهد شد و زمان مصاحبه به اطلاع شما خواهد رسید.

۳. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که در طول شش نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ معدل در مقایسه با معدل کل نمرات هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جز بیست درصد برتر باشند نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه جندی شاپور دزفول

متقاضیان پذیرش بدون آزمون لازم است مدارک زیر را برای ثبت نام ارسال کنند:

۱. تکمیل فرم معرفی نامه (فرم گواهی رتبه)

۲. ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم

۳. کپی از کارت ملی و صفحه اول شناسنامه

۴.  فیش واریز به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون ریال) نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول. (توجه: مبلغ واریز شده به هیچ عنوان به متقاضی برگشت داده نمی‌شود)

۵. گواهی فعالیت‌های پژوهشی (در صورت داشتن فعالیت پژوهشی)

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه جندی شاپور دزفول

برای شرکت در فراخوان این دانشگاه، ثبت نام اینترنتی ضروری است. برای ثبت نام اینترنتی به لینک ثبت نام مراجعه و بعد از ورود به سیستم گزینه متقاضی شرکت در آزمون را انتخاب نمایید.

مهلت ثبت نام تا مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ بوده و پس از آن سیستم غیرفعال می‌گردد.

متقاضیان باید اصل مدارک مورد نیاز را حداکثر تا مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ با پست پیشتاز به نشانی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ارسال نمایند. (توجه: لطفا، روی پاکت عنوان «پذیرش استعدادهای درخشان بدون آزمون کارشناسی ارشد» ذکر شود.)

– اسامی پذیرفته شدگان نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد، لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان برای سازمان سنجش ارسال می‌شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تائید سازمان مذکور است.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جندی شاپور دزفول کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول تا ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جندی شاپور دزفول چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فروزان منبری
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۳۷ ق٫ظ

با سلام، لطفا رشته های علوم انسانی و گروه زبان خارجی را دردانشگاهتان بگذارید . با تشکر

فروزان منبری
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۱۱ ق٫ظ

با سلام، لطفا رشته‌های علوم انسانی و گروه زبان و ادبیات انگلیسی را به مجموعه رشته هایتان اضافه کنید برای اینکه داوطلبان یکسال از تحصیل عقب نمانند .

احسان
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۷:۵۰ ب٫ظ

سلام لطفا برای رشته های دیگر وحقوق هم بدون کنکور در هما شهر ها بگذارید. ممنون

Niki
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

مگر دانشگاه صنعتی جندی شاپور نیست خب چگونه حقوق بگذارند دوست بزرگوار