انتشار اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی درخصوص تمدید مهلت ثبت نام، ویرایش مجدد و سایر موارد آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

به اطلاع میرساند بر اساس اطلاعیه شماره ۳ فرصت مجدد جهت ثبت نام جدید و تصحیح اطلاعات از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۱ لغایت ۱۴۰۱/۱/۲۳درنظر گرفته شده است.

۱- داوطلبان میتوانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند.

۲- افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند طی نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند، در زمان تمدید، برای ثبت نام مطابق بند ۳-۲ صفحه ۲۸ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد نمودن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند. توصیه میشود داوطلبان جهت اطمینان از ثبت نام خود، پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، از سامانه خارج شده و مجددا با کد رهگیری خود وارد فرم ثبت نام شوند. طی دوره های گذشته، بسیاری از افراد به دلیل عدم ثبت نهایی، به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متوجه عدم ثبت نام خود شده اند و در نتیجه از شرکت در آزمون محروم گشته اند.

۳- پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (بجز کد ملی) امکان پذیر می باشد.

۴- تاکید می شود پرداخت هزینه آزمون هیچ ربطی به انتخاب نوبت امتحانی (یا همان گروه امتحانی) مندرج در جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام ندارد. پس از پرداخت هزینه، در طول مدت زمان ثبت نام، ویرایش و تصحیح نوبت امتحانی و یا رشته امتحانی امکانپذیر می باشد.

۵- تاکید میشود پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم
نگهداری شود.

۶- داوطلب دانشجوی سال آخر میبایست جهت اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه ۳۱ دفترچه راهنمای ثبت نام عمل نماید.

۷- بر اساس اعلام مراجع ذیربط، رشته محلهای زیر نیز جهت پذیرش دانشجو، به رشته محلهای قبلی اضافه شده است.

ردیف رشته دانشگاه عادی شهریه پرداز
۱سم شناسی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم دارویی تهران ۰۳
۲سم شناسی بابل ۳۱
۳شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم دارویی تهران ۰۱۰

۸- بر اساس اعلام مراجع ذیربط، رشته محلهایی که ظرفیت پذیرش آنها ۳نفر و بیشتر میباشد، مشمول %۱۰ سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون میباشند.

۹- بر اساس اعلام مراجع ذیربط و دانشگاه علوم پزشکی جهرم ، کلیه پذیرش های آن دانشگاه برای سهمیه بومی که در جدول سهمیه بومی صفحه های ۱۳و ۱۴ دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اعلام شده بود (رشته های زیر) لغو شده و مشمول این قانون نمی باشند.

جدول اسامی رشته محل لغو شده برای تعهد سهمیه بومی قانون برقراری عدالت آموزشی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱

ردیف رشته ظرفیت سهمیه
بومی
استان
محل تعهد خدمتی
دانشگاه /دانشکده
محل تعهد خدمتی
۱اپیدمیولوژی ۱فارس جهرم (خفر)
۲آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ۱فارس جهرم (خفر)
۳سلامت سالمندی ۱فارس جهرم (خفر)
۴مهندسی بهداشت محیط ۱فارس جهرم (خفر)
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
دلارام آدابی
فروردین ۲۱, ۱۴۰۱ ۸:۴۸ ق٫ظ

نحوه ثبت نام چه حوریه