کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ۱۴۰۲

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 دانشگاه ساری

اطلاعیه پذیرش برگزیدگان علمی دوره کارشناسی برای ورود به دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به صورت بدون کنکور منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ که جزو ۲۰ درصد برتر میانگین معدل دانشجویان هم ورودی وهم رشته خود می‌باشند، در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد، مازاد بر ظرفیت دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) و با رعایت کامل مقررات مربوطه، طبق فراخوان پس از بررسی مستندات متناسب ومرتبط با رشته‌های موجود در دانشگاه دانشجو می‌پذیرد.

دانشجویان واجد شرایط میتوانند فرم درخواست پذیرش ارشد بدون آزمون را دانلود و به دقت و به صورت خوانا تکمیل نمایند و پس از اخذ تائیدیه‌های لازم (مهر و امضا مراجع ذکر شده) به همراه سایر مدارک جهت بررسی حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ به دفتر استعداد درخشان دانشگاه از طریق پست پیشتاز ارسال نمائید.

نتایج اولیه بعد از بررسی درخواست‌ها و مدارک ارسالی افراد واجد شرایط از طریق اطلاعیه توسط دفتر هدایت استعداد درخشان دانشگاه اعلام خواهد شد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

متقاضیان پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری لازم است شرایط زیر را داشته باشند:

۱: بر اساس نامه وزارت علوم، تحقیقات وفناوری متقاضی پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد‌های درسی به لحاظ میانگین کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان با حداقل معدل بالای ۱۴ در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی باشد (ورودی‌های نیمسال اول ۹۸).زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه منابع طبیعی ساری

۲: در صورت مساوی شدن معدل دو دانشجو تا حد صدم نمره معیار تعیین دانشجوی برتر تعداد واحد‌های گذرانده تا پایان نیمسال ششم خواهد بود.

۳: متقاضی بایستی حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شود، حداکثر (۱۴۰۲/۰۶/۳۱).

۴: پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان‌پذیر است.

۵: چنانچه ۲۰ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده به دلیل انصراف یا عدم تقاضا از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده باشند و ظرفیت تکمیل نشده باشد، در این صورت دانشگاه مجاز به پذیرش صرفا ده درصد برتر بعدی همین دانشگاه با اولویت رتبه می‌باشد (شایان ذکر است تقاضای ده درصد بعدی در صورت تقاضا و درخواست متقاضی در هنگام ثبت نام قابل بررسی خواهد بود. به بیان دیگر ده درصد دوم نیز باید در همین محدوه زمانی فرم و تقاضای خود را به دانشگاه ارسال نمایند).

۶: دانشگاه می‌تواند به استناد دستورالعمل فوق الذکر رتبه‌های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته برگزیده شده را به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت با ارائه معرفی نامه دبیرخانه المپیاد و با تائید وزارت علوم پذیرش نماید.

۷: دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی و دانش آموختگان کارشناسی خارج از کشور مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه نمی‌باشند.

۸: نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

۹: دارا بودن صلاحیت عمومی (۱- اعتقاد به دین مبین اسلام؛ ۲- پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران؛ ۳- نداشتن سوء پیشینه؛ ۴- عدم وابستگی حزبی)

تذکرات:

۱- پذیرش در رشته‌های تحصیلیِ غیرمرتبط فقط در صورتی امکان پذیر است که در این فراخوان تعیین و اعلام شده باشد. از این رو رشته‌-گرایش‌های کارشناسی ارشد که دوره کارشناسی ندارند، ملزم به رعایت رشته‌های مرتبط بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌باشد. در غیر این صورت مدارکشان بررسی نخواهد شد.

۲- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین نامه استعداد درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مجاز نمی‌باشد.

۳- پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند. پذیرش نهایی منوط به تائید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی صلاح و تائید سازمان سنجش وآموزش کشور می‌باشد.

۴- وجه پرداختی و مدارک ارسال شده به هیچ عنوان به متقاضی عودت داده نخواهد شد.

۵- پیشنهاد اولویت‌های بعدی فقط برای گرایش یا رشته‌های مرتبط با کارشناسی متقاضی امکان‌پذیر است.

۶- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام یا تحصیل مشخص گردد که داوطلب واجد شرایط آئین نامه نبوده است و یا در مدارک ارائه شده خدشه‌ای وجود داشته باشد، از ادامه تحصیل در هر مرحله‌ای که باشد جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

۱- تکمیل و ارائه فرم‌های تقاضای پذیرش (فرم شماره ۱ و ۲)

۲- کپی گواهی فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی.

۳- تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم برای دانشجویان ترم آخر و تصویر کامل ریزنمرات کارشناسی برای دانش آموختگان کارشناسی پیوسته.

۴- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی. (در صورت دارا بودن توضیحات شناسنامه کپی آن ارسال شود)

۵- یک قطعه عکس ۴*۳ (به فرم شماره ۱ الصاق گردد)

۶- اصل رسید بانکی واریز مبلغ ۸۰۰۰۰۰ (هشتصد هزار ریال) به‌ حساب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

متقاضیان باید کلیه مدارک خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ به آدرس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بصورت پست پیشتاز ارسال نمایند. به تقاضاهای ناقص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تا ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات