آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ از ۲۶ اردیبهشت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ از انتشار کارت در هفته آینده خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به اهمیت درج صحیح معدل در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ افزود: مغایرت معدل اظهارشده توسط داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی در کد رشته قبولی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد می‌شود، لذا داوطلبان باید در این مورد دقت کامل داشته باشند.

وی با اشاره به رقابت بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب در ۱۳۷ کد رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱، گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.

پورعباس با بیان اینکه در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند، گفت: از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و ۳۰۷ هزار و ۳۰۳ داوطلب مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان لازم است از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه تا روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون و ویرایش اطلاعات ثبت نامی (در صورت لزوم) اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: با توجه به اینکه ۲۰ درصد معدل مقطع کارشناسی به صورت تراز در نمره کل داوطلب اعمال می‌شود و میانگین معدل مقطع کارشناسی ناپیوسته و معدل مقطع کاردانی به صورت تراز شده اعمال خواهد شد لازم است داوطلبان دقت کنند در صورتی که مغایرتی در معدل درج شده بر روی کارت ورود به جلسه مشاهده کردند بلافاصله در سایت سازمان سنجش اقدام به ویرایش معدل کنند.

پورعباس خاطرنشان کرد: مغایرت معدل اظهار شده توسط داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی در کد رشته قبولی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد می‌شود، لذا داوطلبان باید در این مورد دقت کامل داشته باشند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: داوطلبان لازم است برای کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه چاپ و ویرایش اطلاعات به اطلاعیه اعلام تاریخ چاپ کارت ورود به جلسه ، محل رفع نقص آن و شهر محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که متعاقباً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
You
اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ ۵:۵۱ ب٫ظ

پرستاری چند نفر شرکت کننده داره؟

ابالفضل
اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱ ۸:۲۵ ب٫ظ

امکانش نیست تاریخ کنکور “زودتر”باشه؟
مثلا همین فردا؟
کاش کنکور زودتر برگزار بشه.

مهسا
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ابالفضل

سلام
نه متاسفانه همون ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت برگزار میشه :)

Dfgh
اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۲۱ ب٫ظ

ما تا کی بایدچوب تخلفات سنجش بخوریم تعویق کنکورارشدحق ماست

Dfgh
اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۰۹ ب٫ظ

چرا سنجش باآینده مابازی میکنه تعویق کنکورارشدحق ماست استرس امتحان میانترمو پایان ترم ازیه طرف کارورزی پروژه ازیه طرف ازیه طرفم استرس کنکور واقعادیگه نمیدونیم بایدچیکارکنیم

مینو
اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

با سلام
برای شرکت در جلسه کنکور ارشد چند نوبت واکسن کرونا باید زده باشیم
دو یا سه بار ؟
ایا داشتن کارت واکسن به همراه، ضروری است؟
تشکر

مهدی
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مینو

سلام.من فکر نمی کنم الزامی باشه.

مهسا
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

سلام
خیر چیزی در این باره نگفتن. برای کنکور دکتری هم که اسفندماه برگزار شد ضرورتی نداشت.

کاربر
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

این سواله 🙄واکسن 😑

طاهری
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

کسایی ک هنوز دانشجو هستن ترم آخر کارشناسی هستن چه زمانی باید معدل وارد کنن؟؟

مهدی
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  طاهری

معدل تا پایان ترم گذشته رو باید وارد کنین

Dfgh
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

خیلی حرفه درخواست تعویق کنکورارشد بیست ویک هزارنفررو نادیده بگیرن حتی یه نگاه هم به نامه نکردن که دلایل روببینن خدابه دادآیندمون برسه..

روشنک
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Dfgh

هیچ توجهی نکردن ، حتی یک ماه به احترام این تعدادی که اعتراض کرده بودند به تعویق ننداختند . میتونستن آخر خرداد بزارن حداقل که دهن کجی نباشه به خواست این همه آدم ، هیچ اتفاقی هم نمی افتاد مملکت ما آنقدر منطک نیست که حالا یک ماه تعویق به جایی بر بخوره . ولی بحث اینه که کلا اهمیتی به حرف مردم قائل نیستن

علی کریمی
اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

الان عده ای که ترم آخری هستن از کجا باید معدلشون رو بدونن، که شما توقع دارین مغایرت نداشته باشه

مهدی
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی کریمی

برای دانشجو مهم نیست.آخرین معدل رو باید وارد کنین.برای فارغ التحصیلان مهمه که مغایرت نداشته باشه.تا پایان ترم گذشته آخر بهمن ۱۴۰۰ هر معدلی دارین همون رو وارد کنین.

ابالفضل
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

خدایا شکرت. 🙏🏻

محمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ ۵:۱۷ ب٫ظ

فکر می کنم در این مدت چه کسانی که خواهان تعویق و یا عدم تعویق بودن متحمل استرس شدن که بالاخره تعویق اتفاق می افتد یا نه ؟ اما موضوع ناراحت کننده عدم پاسخ گویی وزیر علوم بود که می توانست یک ماه قبل بیاد و عنوان کنه با توجه به دلایل ذکر شده که ارتباطی هم به بحث کرونا نداشت تعویق هست و یا نیست ، جناب آقای زلفی گل خسته نباشید جانانه خدمت شما لطفا چند کلمه رو هم حرف نزنید تا فک مبارکتون یک وقت درد نگیره

ماهان
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ ۴:۴۵ ب٫ظ

به امید قبولی و کسب رتبه یک 👣

ابالفضل
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماهان

🌸

ابالفضل
اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ماهان

به امید قبولی و کسب رتبه یک برای همه داوطلبین کنکور.

Dfgh
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱ ۴:۴۰ ب٫ظ

واقعا این کارتون درحق ترم آخری هاظلم کاش ذره ای به این قضیه فکرمیکردین