پیگیری دانشگاه پیام نور برای افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیری می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم عمو عابدینی با اشاره به طرح تحول نظام آموزش عالی، افزود: رسالت و رویکرد آموزشی دانشگاه را در راستای کاهش و رفع دغدغه‌های دانشجویان و همسو با نظام آموزشی کشور پیش خواهیم برد و در این راستا تقویت منابع علمی غنی مجموعه را در دست بروز رسانی قرار داده‌ایم.

سرپرست دانشگاه پیام نور در این نشست به همکاری‌های تخصصی و کارشناسی شده با مجموعه وزارت علوم و شورای گسترش اشاره نموده و عنوان کرد، افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیر می‌شود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فرنود
خرداد ۱۹, ۱۴۰۱ ۲:۲۶ ب٫ظ

و خواهشا وزارت علوم و سازمان سنجش هم نگران نباشند که دانشجو ار پس تحصیل همزمان برنمیاد.
میگن اگه میخواهی کاری انجام بشه بسپرش به دست کسی که سرش شلوغه.
به دلایل معلوم.

فرنود
خرداد ۱۹, ۱۴۰۱ ۲:۱۴ ب٫ظ

بنظرم پیام نور برای اینکه مشتریان خودش رو بیشتر کنه باید دنبال تصویب این قانون باشه که دانشجویان سراسری بتونند *همزمان* رشته دیگری رو در پیام نور در هر مقطعی حتی مغایر با مقطع خودشان، همراه با تحصیل در رشته خودشان در دانشگاه سراسری دنبال کنند.

Go to Top