امکان ویرایش معدل در هنگام انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱

امکان ویرایش معدل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در هنگام انتخاب رشته وجود دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته، بندهای ذیل را مشاهده می‌نمایند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آن‌ها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود. هر زمان مشخص شود که متقاضی حقایقی را عمدی یا سهوی کتمان نموده، در هر مرحله (پذیرفته‌شدن، حین تحصیل و…) که باشد، از این آزمون محروم خواهد شد.

۱- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ‌التحصیلی) مورد تأیید می‌باشد.

۲- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره‌کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی) مورد تأیید نبوده و دارای مغایرت است.

۳- حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیلی خواهم شد □ فارغ‌التحصیل نخواهم شد.

نحوه ویرایش معدل در هنگام انتخاب رشته ارشد

در صورتی که متقاضیان بند ۲-۳ را علامتگذاری نمایند به آن‌ها اجازه اصلاح و ویرایش معدل، دانشگاه محل تحصیل و تاریخ فراغت از تحصیل داده خواهد شد و پس از ویرایش این موارد و تأیید آن‌ها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده می‌شود.

اهمیت نداشتن مغایرت معدل در کنکور ارشد

متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولی، دارای مغایرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط بعمل خواهد آمد و پس از بررسی وضعیت علمی چنانچه نمره قبولی را دارا نباشند قبولی آنان لغو خواهد شد. پس لازم است متقاضیان معدل خود را براساس مفاد بند «یادآوری‌های مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون مورد بررسی قرار دهند تا بین معدل اعلام شده به این سازمان و معدلی که به هنگام قبولی ارائه خواهند نمود، مغایرتی نداشته باشند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات