برگزاری آزمون عملی ارشد ۱۴۰۱ گروه هنر برای داوطلبان دوره های روزانه و شبانه

آزمون عملی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ برای رشته‌محل‌های گروه هنر صرفا برای مجازین به انتخاب رشته در دوره های روزانه و نوبت دوم برگزار خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان مجموعه های امتحانی ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ که مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) می باشند، بر اساس ضوابط می توانند حداکثر در ۲ پروژه شرکت نمایند، لذا این دسته از داوطلبان در صورت تمایل می توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۲ پروژه و مشخص نمودن آن در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نمایند. بدین منظور بایستی ابتدا هزینه آزمون عملی به ازای هر پروژه مبلغ ۲/۲۵۰/۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه هزار) ریال پرداخت و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

با توجه به هوشمند بودن سیستم انتخاب رشته اینترنتی، به هر داوطلب اجازه انتخاب بیش از ۲ پروژه از این رشته امتحانی داده نخواهد شد.

زمان برگزاری آزمون عملی ارشد ۱۴۰۱

ضمنا زمان برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی (کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۴،۱۳۶۲ و ۱۳۶۵) از نیمه دوم تیرماه خواهد بود، که جزئیات کامل در خصوص تاریخ پرینت کارت شرکت در آزمون عملی و برگزاری آزمون به صورت اطلاعیه در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۳ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

برگزاری آزمون عملی ارشد برای داوطلبان دوره های روزانه و شبانه

بر اساس تصمیم جلسه مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۹ هیأت محترم وزیران به استناد بند (الف) تبصره ۴۹ قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور، آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) در کد رشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ که دارای آزمون تشریحی، عملی و یا پروژه می باشند، باید همزمان با انتخاب رشته نسبت به پرداخت مبلغ ۲/۲۵۰/۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال) بابت هزینه برگزاری آزمون برای هر پروژه از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام نمایند.

با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ ۹۸/۱/۲۴ شرکت در آزمون عملی و تشریحی در کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ ،۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ منحصرا برای داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز باشند و تمایل به انتخاب رشته محل های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) در فرم انتخاب رشته خود داشته باشند، ضرورت دارد. به عبارت دیگر برای داوطلبانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل‌های دوره های غیر روزانه و نوبت دوم (شبانه) (غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و پیام نور) را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد. ملاک پذیرش در رشته محلهای دوره های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و پیام نور نمره کل نهایی بدون احتساب آزمونهای عملی و تشریحی حسب مورد در هر یک از کدضریب ها خواهد بود. برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه)، که نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ فوق و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی و انتخاب کد رشته محل های مربوط اقدام ننموده باشند، کارت ورود به جلسه صادر نگردیده و این داوطلبان اجازه شرکت در آزمون تشریحی، عملی و یا پروژه را نخواهند داشت. بنابراین، داوطلبانی مجاز به شرکت در پروژه و یا آزمون عملی رشته های امتحانی فوق خواهند بود که:

  • بر اساس کارنامه نتایج اولیه در رشته و گرایش مربوط مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده باشند.
  • همزمان با انجام انتخاب رشته در دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه)، علاقمندی خود را برای شرکت در پروژه و یا پروژه ها اعلام نموده و نسبت به پرداخت هزینه فوق برای هر پروژه اقدام نماید. داوطلبانی که علاقمندی خود را برای شرکت در ۲ و یا ۳ پروژه اعلام نمایند، می بایست نسبت به پرداخت هزینه برای هر پروژه به مبلغ ۲/۲۵۰/۰۰۰ ریال اقدام کنند).
  • کدرشته محل های مربوط به هر پروژه و یا آزمون عملی را در فرم انتخاب رشته خود درج نمایند.
  • در صورتی که داوطلب در این مرحله نسبت به اعلام علاقمندی و پرداخت هزینه اقدام نماید ولی در تاریخ برگزاری پروژه یا آزمون عملی، غایب جلسه آزمون باشد و یا اگر داوطلب در این مرحله اعلام علاقمندی ننماید، نتیجه پروژه و یا آزمون عملی برای آنها به صورت نمره «۰» صفر منظور شده و نمره کل نهایی آنها با اعمال نمره صفر «۰» محاسبه خواهد شد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات