اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

اطلاعیه‌ سازمان سنجش درخصوص ثبت‌نام پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه منتشرشده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

۱- متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند، توجه داشته باشند که منحصرا می‌توانند در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن‌ها رفتار خواهد شد.

۲- ثبت نام منحصر در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد.

۳- در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

۴- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت نامی ارسالی به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) صرفا ثبت نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهایی خود را تا پایان آبان ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه و یا پیگیری از این سازمان جداً خودداری نمایند. در صورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

۵- پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آن‌ها برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (مهر ماه) باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند. ضمنا آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آن‌ها برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (بهمن ماه) باشد می‌توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ارائه نمایند.

۶- با توجه به تاکیدات صورت گرفته به داوطلبان برای دقت و توجه لازم برای انجام انتخاب رشته به اطلاع می‌رساند هیچ درخواستی تحت عنوان اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش آموزش کشور قابل بررسی نیست. لذا از ارسال درخواست با این موضوع به این سازمان خودداری نمایید.

بخش اول: مربوط به ثبت نام همه پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

الف- تاریخ ثبت نام از پذیرفته شدگان نهائی کد رشته امتحانی (بجز بند ب): از پذیرفته شدگان دعوت می‌شود ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده ذیل برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۲ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه نمایند.

توجه: همه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان تعیین شده در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام اقدام نمایند، بدیهی است‌عدم اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

ب- اسامی پذیرفته شدگان نهائی ۱۱ کدر شته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه‌های دارای شرایط خاص (به طریق مقتضی) با هماهنگی ارگان‌های مربوط متعاقبا استخراج و اعلام خواهد شد:

۱- کد ۱۱۴۷ (اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۲- کد ۱۱۴۹ (مدیریت دفاعی «۱» دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران)، ۳- کد ۱۱۵۰ (مدیریت دفاعی «۲» دانشگاه امام حسین (ع))، ۴- کد ۱۱۵۳ (مجموعه اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر (ع))، ۵- کد ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین (ع))، ۶- کد ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین (ع))، ۷- کد ۱۱۵۶ (آماد دانشگاه جامع امام حسین (ع))، ۸- کد ۱۱۵۷ (مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین (ع))، ۹- کد ۱۱۵۸ (علوم اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه جامع امام حسین (ع))، ۱۰-کد ۱۱۵۹ (پدافند غیرعامل دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۱۱- رشته‌های تحصیلی بیوتروریسم، علوم جرم‌شناسی امنیتی، مهندسی مخابرات امنیتی و مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت از کدرشته‌های امتحانی ۱۲۰۳.۱۲۰۶، ۱۲۱۴.۱۲۵۱، ۱۲۷۶ و ۱۲۸۵ دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر (ع)) که به علت داشتن شرایط خاص، ثبت نام و برگزاری آزمون کدرشته‌های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است.

– به اطلاع متقاضیان کدرشته محل‌های دانشگاه علوم انتظامی امین می‌رساند با توجه به‌عدم اعلام نتیجه مصاحبه کدرشته‌های مربوط از سوی آن دانشگاه در هیچ یک از کدرشته محلهای دانشگاه مذکور در این مرحله اعلام نتیجه نشده است و اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فوق متعاقبا اعلام خواهدشد.

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

مدارک لازم برای ثبت نام لازم است تصویر اسکن شده مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه محل قبولی بارگذاری شده و اصل مدارک مورد نیاز به روشی که در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه اعلام می‌شود برای دانشگاه مربوط ارسال شود.

۱- شناسنامه و کارت ملی

۲- عکس تمام رخ ۳×۴ تهیه شده در سال جاری به تعداد اعلام شده توسط دانشگاه. 

۳- مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) صفحه ۲۰ و ۲۱ دفترچه راهنمای شماره یک آزمون فوق.

۴- اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع. 

۵- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی برای قبول شدگان نیمسال اول تا ۱۴۰۱/۶/۳۱ و نیمسال دوم ۱۴۰۱/۱۱/۳۰) مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد.

۶- گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) برای آن دسته از متقاضیانی که با توجه به مفاد آیین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند.

۷- پذیرفته شدگانی که دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند:

دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر سمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه ای توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته شده اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند. ضمنا براساس مصوبه جلسه مورخ شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سالهای ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۸- بر اساس مصوبه جلسه ۵۴۸ مورخ ۱۳۸۳/۷/۲۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مدارک تحصیلی صادر شده توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مراکز فوق دوره سطح ۲ را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ فارغ التحصیل می‌شوند، منحصرأ مجاز بوده‌اند در هر یک از کدر شته‌های امتحانی گروه علوم انسانی ثبت نام و در آزمون آن شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن، مشروط به گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی، می‌توانند ادامه تحصیل دهند. بدیهی است این دسته از متقاضیان باید تصویر مدرک فراغت از تحصیل خود را که توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده است در اختیار داشته باشند.

۹- پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه (این فرم از دانشگاه‌های محل قبولی قابل دریافت است) را ارائه نمایند.

۱۰- متقاضیانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و یا رزمندگان پذیرفته شده‌اند در زمان ثبت نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌باشد. 

۱۱- آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ ۱۴۰۱/۴/۱ لغایت معدل مدرک کارشناسی پذیرفته شده باید با معدلی که قبلا در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون به سازمان اعلام ۱۴۰۱/۴/۶) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ فارغ التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر (معدل مندرج در مدرک آنان مندرج در صفحه ۷۹ دفترچه یا راهنمای شماره ۱ یا صفحه ۴۹۳ دفترچه راهنمای شماره ۲ را از موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

۱۲- معدل مدرک کارشناسی پذیرفته شده باید با معدلی که قبلا در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون به سازمان اعلام نموده و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان باشد. بدیهی است از ثبت نام قطعی آن دسته از متقاضیانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.

افراد دارای مغایرت معدل لازم است بند ۳ یادآوری‌های مهم اطلاعیه را ملاحظه نمایند.

تغییرات و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱

تغییرات و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که بعد از انتشار این دفترچه و اتمام مرحله انتخاب رشته توسط دفتر گسترش آموزش عالی به این سازمان واصل و اقدام گردیده، به شرح ذیل برای اطلاع داوطلبان اعلام می‌شود.

۱- رشته محل‌های ذیل مربوط به موسسه غیرانتفاعی مجازی برخط – اهواز با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی حذف می‌گردد:

اصلاح نام رشته گرایش

۱- در مجموعه امتحانی ۱۲۰۶، نام رشته گرایش میکروبیولوژی گرایش زیست‌شناسیمیکروارگانیسم‌های بیماری زا» به «میکروبیولوژی گرایش میکروارگانیسم‌های بیماری زا» اصلاح شد.

۲- در مجموعه امتحانی ۱۲۰۶، نام رشته گرایش میکروبیولوژی گرایش میکروبیولوژی صنعتی» به «میکروبیولوژی گرایش صنعتی» اصلاح شد.

۳- در مجموعه امتحانی ۱۲۰۶، نام رشته گرایش «میکروبیولوژی گرایش میکروبیولوژی محیطی» به «میکروبیولوژی گرایش محیطی» اصلاح شد.

۴- در مجموعه امتحانی ۱۲۵۱، نام رشته گرایش مهندسی پزشکی گرایش اطلاعات پزشکی» به «مهندسی پزشکی گرایش مهندسی اطلاعات پزشکی» اصلاح شد.

کارنامه نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۱

برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org/ و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند.

بخش دوم: مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، ضرورت دارد بر اساس توضیحات ذیل اقدام لازم را بعمل آورند.

زمان و محل ثبت نام

الف) با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد همه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴ شهریور ماه لغایت چهار شنبه مورخ ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموز شیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاههای معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی‌باشند باید اصل گواهی تأیید شده دلیل بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده را ارائه نمایند.

تذکر ۱: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام می‌نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده‌اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارائه نمایند.

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

۳- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

۴- شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیرا تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر ۲: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز ش رایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می‌باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.

۶- تکمیل همه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است. 

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲:

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت و متغیر تشکیل شده که در هر نیم سال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیم سال اول باید مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را به عنوان حق بیمه حوادث دانشجویی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آن‌ها داده نخواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پارسا
شهریور ۱۰, ۱۴۰۱ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام آیا هنگام ثبتنام ارشد دانشگاه آزاد لازمه تصویر مدرک تحصیلی ارائه بشه؟ ؟ و آیا هنگام ثبتنام بایت هزینه ترم پرداخت بشه؟؟؟ ممنون

دانشجوی فردوسی
شهریور ۹, ۱۴۰۱ ۳:۲۷ ب٫ظ

سلام کسی دانشگاه فردوسی هس قبول شده باشه
اطلاعیه هاش کجایه من ک چیزی پیدا نمیکنم در مورد نحوه ثبت نام؟

میرزایی
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام وعرض ادب زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه ازاد دوره فراگیر چه زمانی واز طریق کدام سامانه می باشدباتشکر

پریسا
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۰:۱۹ ق٫ظ

سلام ببخشید من سایت دانشگاهی که قبول شدم رو نگاه کردم اما هیچ اطلاعیه ای از زمان ثبت نام نزده بود از کجا باید اطلاعیه ها رو پیگیری کنیم؟

Z.h
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

سلام دوست عزیز. تو این اطلاعیه نوشته بود از تاریخ ۱۲ شهریور اطلاعیه های ثبت نام روی سایت های دانشگاه میاد.

پریسا
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  Z.h

خیلی ممنونم

Z.h
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

موفق باشید.

نوید
شهریور ۷, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

افتضاح از نحوه نتایجشون…یهوو جمع کنن همشو ازاد کنن پول بگیرن بهتر از اینه ملتو سرکار گذاشتن…با رتبه ۱۰۰ دانشگاه دولتی نیاوردم واقعاا ظلمه…این همه زحمت کشیدیم رتبه صد اوردیم ما دولتی نخونیم کی بخونه اخهههه

فرشاد
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نوید

من هم رتبه ۹۳ روانشناسی بالینی هیچ جا نیاوردم زده مردود _خاک بر سراشون گند زدن ب یکسال عمر و وقت ادم

Am
شهریور ۹, ۱۴۰۱ ۳:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نوید

والا ما با رتبه ۳۰۰۰ هم دولتی اوردیم…۱۰۰ که رو هوا زدس…مشکل جای دیگه اس حتما

حدیث
شهریور ۷, ۱۴۰۱ ۸:۴۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
برای ثبت نام در دانشگاه لازمه حصوری بریم یا مجازی از سایت هست؟

Adel
شهریور ۷, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

سلام اگ دقت کرده باشین نوشته و ارائه مدارکـ لازم هس.

Mohammad
شهریور ۷, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

اطلاعیه دانشگاه رو باید نگاه کنید

حدیث
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

🙏