اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۱ وزارت بهداشت

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی درخصوص ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی به شرح زیر است:

با سپاس به درگاه خداوند متعال و تبریک به داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ پذیرفته شده اند، بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون) سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام می‌گردد.

*** ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی ۱۴۰۱/۶/۱۹ لغایت ۱۴۰۱/۶/۲۲ بر اساس اعلام هر یک از دانشگاه‌های پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه، می‌باشد. لذا کلیه پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند.

*** بر اساس آئین نامه آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد نابیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می‌باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین و ثبت نموده، لذا هیچگونه تغییر در رشته محل پذیرش، انجام نخواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد وزارت بهداشت

مدارک ثبت نام مورد نیاز می‌بایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. درصورت محرز شدن الف-عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب۔ واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه، ج -مغایرت و عدم صحت مدارک، د- مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.

الف: مدارک اولیه‌ای که باید توسط پذیرفته شده سهیمه آزاد ارائه شود:

۱- ۶ قطعه عکس ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

۲- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)

۳- اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

بدیهی است در صورت‌عدم فراغت از تحصیل تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود. در صورت وجود این موارد، از ثبت نام فرد جلوگیری بعمل خواهد آمد.

۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می‌باشد.

۵- مدارک و مستندات ۲ سال سابقه کار بالینی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی‌باشد) برای کلیه پذیرفته شدگان رشته‌های: مدیریت پرستاری، پرستاری مراقبتهای ویژه، پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و تکنولوژی گردش خون

۶- فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر (که قبلا توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا و مهر شده است).

تذکر مهم: طبق بند ۲-۷- صفحه ۳۱ دفترچه راهنمای ثبت نام، بند ۲ فرم مخصوص اعلام معدل برای دانشجویان سال آخر و بند ۹ اطلاعیه شماره ۷ مرکز سنجش آموزش پزشکی مندرج در سامانه این مرکز، معدل مندرج در این فرم ملاک عمل می‌باشد.

۷- فرم تکمیل شده مربوط به سهمیه بومی برای پذیرفته شدگان این سهمیه

ب: مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان و ایثارگران ۲۵٪ و ۵٪:

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

۲- اصل و کپی مدارک نشاندهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران.

تذکر بسیار مهم: در صورتیکه در هر مرحله قبل از یا حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران، واجد شرایط نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

ج: مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه ا… و ارتش

پذیرفته شدگان این ۲ دانشگاه با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل می‌بایست دارای شرایط پذیرش در آن دانشگاه باشند. لذا پذیرش این افراد بصورت مشروط بوده و می‌بایست خود فرد پذیرفته شده عضو رسمی نیروهای مسلح باشد. بدیهی است در صورت‌عدم احراز شرایط و با اعلام آن دانشگاه به دلیل‌عدم رعایت ضوابط پذیرش این افراد لغو خواهد شد و به هیچ عنوان قابل معرفی به سایر اولویت‌های خود نمی‌باشند.

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

۲- اصل حکم کارگزینی یا مدرکی که نشاندهنده وضعیت استخدام فرد پذیرفته شده (رسمی، پایور) می‌باشد. مدرک ارائه شده میبایست در سال ۱۴۰۰ صادر شده باشد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف (تاریخ فراغت از تحصیل ۱۴۰۱/۵/۳۱ برای پذیرفته شدگان بدون آزمون)

۲- نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه «تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ۹۷/۱۰/۳۰»

تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

هرگونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی، منوط به طی مراحل مربوطه و موافقت شورای سنجش و پذیرش می‌باشد. بنابراین نیمه دوم مهر ماه در رابطه با اجرا یا عدم اجرای تکمیل ظرفیت از سامانه اینترنتی مرکز سنجش اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت. به هر گونه پیگیری در این رابطه پاسخ داده نخواهد شد. داوطلبان ملزم هستند همانند مراحل قبل هر هفته، جهت اطلاع از آخرین تصمیمات اخذ شده در این رابطه فقط به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه نمایند. 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات