ثبت نام بیش از ۳۶۵هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تاکنون

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش  گفت: تاکنون بیش از ۳۶۵هزار نفر در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مهر، دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند، افزود: داوطلبان در صورتی که دارای شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هستند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت‌نام کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ امتحانیی اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کدرشته‌ امتحانی دوم را هم در تقاضانامه ثبت نام درج کنند و این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی حوزه‌ها، کارت آزمون، دفترچه‌های سوالات و پاسخنامه‌ها امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ اسفند و جمعه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زرگانی
آذر ۲۸, ۱۴۰۱ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام وقت بخیر من کارشناس ادبیات هستم و میخوام تو آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، دبیری ادبیات ، شرکت کنم . یه مشاور راجب اینکه چقد زمان برا خواندن بزارم و چطوری بخونم میخواستم .

sadegh
آذر ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

باگوشی میشه ثبت نام کرد

سعید
آذر ۲۲, ۱۴۰۱ ۴:۳۵ ب٫ظ

سلام دانشجویان سال آخر دانشگاه فرهنگیان برا ثبت نام ارشد کد نظام وظیفه کدوم کد رو بزنن؟ کد ۶ یا ۴؟

الهه
آذر ۲۱, ۱۴۰۱ ۲:۰۲ ب٫ظ

تکمول ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کی برگزار میشه؟

مهدی
آذر ۲۱, ۱۴۰۱ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

تا فرآیند ثبت نام آزمون جدید تموم نشه حرفی از تکمیل ظرفیت نمیزنن که همه در آزمون جدید ثبت نام کنن.