پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ایلام ۱۴۰۲

جزئیات ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه ایلام مطابق با آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ می‌نماید.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه ایلام

مهلت ثبت نام داوطلبان فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور این دانشگاه، جمعه ۱۲ اسفند ماه است. پس از آن بررسی توسط گروه ها آغاز می‌شود.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ایلام

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه ایلام

داوطلبان پذیرش بدون کنکور دانشگاه ایلام لازم است نسبت به ارسال مدارک زیر اقدام کنند:

۱- تصویر صفحه اول شناسنامه

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر ریزنمرات کارشناسی

۴- فرم تکمیل شده گواهی رتبه که باید به تایید دفتر استعداد درخشان دانشگاه رسیده باشد (فرم گواهی رتبه)

۵- واریز هزینه به مبلغ ۸۵۰.۰۰۰ ریال (هشتصد و پنجاه هزار ریال) به حساب تمرکز درآمدهای دانشگاه ایلام و ارائه رسید واریز به همراه مدارک دیگر

نکات مهم:

  • تاییدیه معدل باید حتما در قالب سربرگ دانشگاه محل تحصیل دانشجو باشد. دانشجو برای ثبت نام باید اطلاعات تعداد واحد گذرانده تا ترم شش، رتبه تا ترم شش، تعداد کل واحدهای دوره و تعداد دانشجویان ورودی دوره خود را داشته باشد. لذا قبل از درخواست ثبت نام این اطلاعات را از دانشگاه محل تحصیل خود اخذ کرده و فرم درخواست را به تایید دانشگاه محل تحصیل برسانید.

  • در ثبت نام کارشناسی ارشد امسال، صرفا دانشجویانی امکان ثبت نام دارند که در ترم مهر ۱۴۰۱ یا بهمن ۱۴۰۱ دانشجو بوده و واحد داشته باشند. در صورتی که دانشجو فارغ التحصیل ترم دوم ۱۴۰۰ به قبل باشد اجازه ثبت نام ندارد.

  • دانشجویانی که به صورت شش ترمه فارغ التحصیل می‌شوند باید در همین سال اقدام به ثبت نام نمایند. در صورت‌عدم ثبت نام، امکان ثبت نام در سال آینده را ندارند. این دانشجویان در صورتی که در بهمن ماه فارغ التحصیل می‌شوند در سامانه اطلاعات ترم شش خود را وارد کنند و در صورتی که در شهریورماه فارغ التحصیل می‌شوند به جای اطلاعات ترم شش، اطلاعات ترم پنج خود را وارد کنند.

دانشجویان می‌بایست در موعد مقرر در سامانه پذیرش بدون آزمون دفتر استعداد درخشان ثبت نام نموده و مدارک لازم را بارگزاری نمایند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ایلام کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه ایلام تا ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ایلام چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه ایلام در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات