اعلام تسهیلات دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان ارشد ورودی سال ۱۴۰۲

شرایط، ضوابط و تسهیلات دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، شرایط، ضوابط و تسهیلاتی که این دانشگاه برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ در نظر گرفته به شرح زیر است:

۱- به دانشجویان رتبه اول دوره روزانه آزمون سراسری سازمان سنجش در رشته‌هایی که در سال جاری حداقل ۴ دانشگاه دولتی در آن‌ها پذیرش دانشجو دارند مبلغ ۴/۵ میلیون تومان هدیه تعلق میگیرد.

تبصره ۱: در رشته‌هایی که دو یا سه دانشگاه دولتی در آن‌ها پذیرش دانشجو دارند، تنها به رتبه اول هر رشته، به ترتیب مبلغ ۳ و ۴ میلیون تومان هدیه پرداخت می‌شود.

تبصره ۲: یک سوم مبلغ هدیه حداکثر تا پایان نیمسال دوم تحصیلی و الباقی به تدریج در طی نیمساله ای بعدی و براساس کسب حد نصاب شاخص های پیشرفت تحصیلی توسط دانشجو پرداخت می‌شود.

۲- برای حمایت از پایان نامه تحصیلی کلیه دانشجویان دوره روزانه پایان نامه نظری حداقل یک و نیم میلیون تومان و پایان نامه تجربی حداقل سه و نیم میلیون تومان اعتبار پژوهشی در نظر گرفته شده است.

۳- علاوه بر اعتبار پژوهشی پایان نامه (ردیف ۲)، به دانشجویان رتبه‌های ۱ تا ۳ روزانه آزمون سراسری سازمان سنجش (که حداقل ۴ دانشگاه دولتی در آن رشته در سال جاری پذیرش دانشجو داشته باشند)، براساس ضوابط، دانشگاه اعتبار ویژه پژوهشی گرانت) به شرح زیر اختصاص خواهد داد:

۱-۳- دانشجویان رتبه اول آزمون سراسری سازمان سنجش شش میلیون تومان گرانت.

۲-۳- دانشجویان رتبه دوم آزمون سراسری سازمان سنجش چهار و نیم میلیون تومان گرانت.

۳-۳- دانشجویان رتبه سوم آزمون سراسری سازمان سنجش سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان گرانت.

۴- دانشگاه به دانشجویان رتبه اول آزمون سراسری سازمان سنجش (در رشته‌هایی که حداقل ۴ دانشگاه دولتی در آن رشته در سال جاری پذیرش دانشجو دارند) مبلغ پنج میلیون تومان وام قرض الحسنه بلند مدت با شرایط و ضوابط معاونت دانشجویی دانشگاه پرداخت می نماید.

۵- دانشگاه برای تأمین خوابگاه دانشجویی در دوره های روزانه کارشناسی ارشد تعهد واگذاری خوابگاه ندارد، لیکن اولویت استفاده از خوابگاه (با توجه به امکانات محدود) دانشگاه بر حسب رتبه قبولی متقاضیان، به تدریج و براساس ظرفیت خالی دانشگاه خواهد بود. در صورت امکان تأمین خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد حداکثر ۴ نیمسال تحصیلی (با پرداخت نقدی اجاره بها با نرخ مصوب صندوق رفاه دانشجویان در ابتدای هر نمیسال)، حق استفاده از خوابگاه را خواهند داشت.

۶- دانشگاه امکان تأمین خوابگاه برای دوره‌های نوبت دوم، آموزش مجازی، پردیس دانشگاهی، دانشجویان شاغل، بورسیه غیر روزانه و بومی استان های تهران و البرز را ندارد.

۷- دانشگاه فاقد خوابگاه متأهلی است. متقاضیان متأهل واجد شرایط دریافت کمک ودیعه مسکن صرفاً براساس ضوابط صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف مجاز به درخواست وام مذکور می‌باشند.

۸- به کلیه دانشجویان روزانه در سنوات مجاز تحصیلی وعده ناهار بر اساس اعتبار تأمینی از سوی صندوق رفاه و قیمت های مصوب این صندوق، در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه ارائه می شود. شایان ذکر است که به دانشجویان روزانه ساکن خوابگاه های دانشگاه علاوه بر وعده، ناهار وعده‌های صبحانه و شام نیز طبق قیمت های مصوب صندوق رفاه ارائه میشود.

تبصره: به کلیه دانشجویان نوبت دوم و پردیس صرفاً وعده ناهار (مطابق تعرفه مصوب) تخصیص می‌یابد.

۹- دانشگاه همه‌ساله در تابستان در بازه زمانی اول مرداد ماه الی بیست شهریور ماه امکان ارائه وعده‌های غذایی را ندارد.

۱۰- پرداخت هر گونه وام به صورت محدود و براساس اعتبار تأمین شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.

۱۱- میزان شهریه پردیس دانشگاهی تربیت مدرس و سایر دوره‌های شهریه‌پرداز از طریق سایت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه قابل دسترسی است و ضروری است داوطلبان پیش از انتخاب رشته از میزان شهریه دوره‌های مذکور آگاهی یابند. در ضمن این شهریه صرفاً بابت ارائه خدمات آموزشی بوده و شامل امور رفاهی دانشجویان نمی‌شود.

۱۲- تشکیل کلاس در دوره‌های آموزش مجازی منوط به ثبت نام و رسیدن تعداد دانشجو به حدنصاب میباشد. در غیر این صورت دانشجویان به سایر دانشگاه‌ها معرفی خواهند شد.

۱۳- کلاس های پردیس خودگردان دانشگاه در محل پردیس دانشگاهی تشکیل می گردد و در صورت نرسیدن تعداد دانشجو به حد نصاب (حداقل ۴ نفر با دوره روزانه ادغام خواهند شد.

تبصره: رشته‌های دایر در دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی در محل پردیس های دانشکده کشاورزی واقع در بزرگراه تهران- کرج) و دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی واقع در شهرستان نور برگزار می‌شود.

۱۴- به آن دسته از دانشجویان رتبه اول پردیس دانشگاهی تربیت مدرس در هر رشته / گرایش در هر نیمسال تحصیلی که واجد کلیه شرایط ذیل باشند مشوق تحصیلی به میزان سی درصد (۳۰) شهریه پایه اعطا خواهد شد

الف) دانشجوی رتبه اول و دارای معدل حداقل ۱۷ باشد.

ب) حداقل تعداد دانشجوی ثبت نام شده در گرایش تحصیلی مربوط در همان نیمسال ۵ نفر باشند.

ج) دانشجو در ترم مورد نظر حداقل ۸ واحد (بجز دروس جبرانی و پیشنیاز) گذرانده باشد.

د) مدت تحصیل دانشجو در نیمسال مورد نظر از سقف سنوات مجاز تحصیل بیشتر نشده باشد.

۱۶- دانشجویان پردیس دانشگاهی از کلیه امکانات فرهنگی و ورزشی دانشگاه همانند دوره روزانه برخوردارند. به علاوه از سهمیه کتاب (که در ایام نمایشگاههای کتاب در اختیار دانشجویان قرار میگیرد و هزینه شرکت در کنفرانس) مطابق مصوبات معاونت پژوهشی دانشگاه برخوردار میباشند.

همچنین امتیاز حق التألیف به دانشجویان پردیس دانشگاهی برای چاپ مقالات علمی – پژوهشی در مجلات معتبر پرداخت میگردد.

برای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد دانشجویان پردیس دانشگاهی نیز تا سقف دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان مطابق با مقررات معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاهی بودجه قابل پرداخت است.

۱۵- به دانشجویان شاهد و ایثارگر پذیرفته شده در دوره‌های پردیس، کمک هزینه مطابق با ضوابط و مقررات دفتر امور شاهد و ایثارگران پس از بررسی و تأیید دفتر مذکور از طریق مراجع قانونی مربوط به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات