شروع مهلت مجدد ثبت نام ارشد استعداد درخشان وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از ۷ خرداد

مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان کارشناسی ارشد استعداد درخشان رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان استعداد درخشان، تمدید ثبت نام و ویرایش سهمیه رزمندگان و ایثارگران، افزایش ظرفیت پذیرش و زمان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

۱- کلیه داوطلبان متقاضی واجد شرایط استفاده از استعداد درخشان که علی رغم دو نوبت ثبت نام قبلی، تاکنون موفق به ثبت نام مرحله استعداد درخشان نشده اند و یا نیاز به تصحیح اطلاعات دارند، میتوانند مجدداً از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۷ لغایت ۱۴۰۲/۳/۸ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند. لازم است این افراد پس از ثبت نام حتماً جهت تکمیل تایید دانشگاه، با دانشگاه محل تحصیل خود سریعاً هماهنگی لازم را بعمل آورند تا دانشگاه طی زمان ۱۷ تا ۲۲ خرداد قادر به معرفی داوطلب باشد. متقاضیان بدون آزمون که ثبت نام ننموده اند می‌توانند در این مرحله ثبت نام استعداد درخشان را انجام دهند.

۲- با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید توسط مراجع ذیربط، ظرفیت‌های پذیرش جدید، به شرح جدول زیر می‌باشد.

بدیهی است تغییرات احتمالی در رشته محل و یا ظرفیت‌های پذیرش تا زمان انتخاب رشته محل از طریق اطلاعیه‌های بعدی و دفترچه انتخاب رشته محل توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

۳- تاکنون از مراجع ذیربط رشته، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده سهمیه بومی مناطق محروم اعلام نشده است.

۴- برای آخرین بار همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، کلیه داوطلبان مجاز به تصحیح معدل خود می‌باشند. داوطلبانی که دانشجوی سال آخر بوده و طبق بند ۸-۲ دفترچه راهنمای ثبت نام صفحه ۲۴ معدل خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۲/۳۱ نهایی نموده اند، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمره معدل خود را میبایست در سامانه وارد نمایند.

تاکید میشود بعد از آخرین مهلت ویرایش در نظر گرفته شده، هر گونه تغییر معدل اعمال نخواهد شد.

۵- آزمون در تاریخ‌های ۴ و ۵ خرداد سال ۱۴۰۲ طی نوبت‌های صبح و عصر به شرح جدول زیر برگزار خواهد شد.

۶- اطلاعات کامل‌تر در خصوص برگزاری آزمون طی اطلاعیه بعدی به تاریخ ۴۰۲/۲/۳۱ اطلاع رسانی خواهد شد.

۷- در پی درخواست برخی از داوطلبان مبنی بر تصحیح سهمیه رزمندگان و ایثارگران، شرایطی فراهم شد تا بتوانند مجدداً از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۳/۳۰ نیز از طریق همین سامانه با وارد نمودن کد رهگیری ثبت نام آزمون، سهمیه خود را تصحیح نمایند.

۸- پرسنل رسمی نیروی انتظامی واجد شرایط طبق صفحات ۱۳ و ۱۴ دفترچه راهنمای ثبت نام، که متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های ع. پ بقیه االله و ارتش هستند، میتوانند از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۳/۳۰ از طریق همین سامانه با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به تصحیح گزینه مربوطه اقدام کنند و افراد غیر مجاز نیز نسبت به حذف آن اقدام نمایند.

جدول رشته محل‌های جدید اعلام شده- ارشد ۱۴۰۲

رشته دانشگاه پذیرنده روزانه شهریه پرداز
پرستاری اورژانس دانشکده ع.پ.لارستان ۴۱
مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) اصفهان ۴۲
مهندسی بهداشت محیط – مدیریت پسماند یزد ۳۱

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات