پیشنهاد برگزاری دوره‌های ارشد و دکتری در رشته های مهارت محور

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی پیشنهاد برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته به‌ویژه در رشته‌هایی که نیاز به مهارت دارند را مطرح کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، حسن فارسی معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در دویست و هفتمین جلسه شورای دانشگاه شهید بهشتی گفت: در حوزه تخصیص وام‌های دانشجویی سال ۱۴۰۱ نیز توانستیم، بیشتر از ۲۰ درصد از نرخ مصوب صندوق رفاه، وام دانشجویی به دانشجویان اختصاص دهیم.

علی اکبر افضلیان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی نیز در این جلسه، آمایش برنامه‌ها را یکی از محورهای مهم فعالیت‌های این معاونت دانست و بر ارتباط بیشتر مسؤولان دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها با دانشجویان برای حل مسائل آموزشی تاکید کرد.

وی پیشنهاد برگزاری دوره‌های کارشناسی‌ ارشد پیوسته و دکتری پیوسته به‌ ویژه در رشته‌هایی که نیاز به مهارت دارند را مطرح کرد.

همچنین مجوز اجرای زبان چینی در مقطع کارشناسی پیوسته به درخواست دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دویست و هفتمین جلسه شورای دانشگاه شهید بهشتی مطرح شد و شورای دانشگاه با تمدید مجوز زبان چینی در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشکده ادبیات و علوم انسانی موافقت کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات