انتشار نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی شیراز

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شیراز در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنابر اعلام دانشگاه صنعتی شیراز، پذیرفته‌شدگان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز لازم است به نکات زیر توجه کنند.

۱- پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشوراست.

۲- در صورت مشاهده هر گونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پیگیرد قانونی انجام خواهد شد.

۳- افرادی که نامشان دردو رشته–گرایش به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است، حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام اسامی، در یکی از رشته ها انصراف خود را اعلام نمایند. در غیر این صورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یک از رشته‌گرایش‌ها نام آنها را حذف کند.

۴- پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش را دارند، لازم است انصراف خود را بصورت کتبی حداکثر تا یک هفته بعد از اعلام اسامی، از طریق پست الکترونیکی Estedad_derakhshan@sutech.ac.ir به دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال نمایند. لازم است در متن نامه اطلاعات کامل (نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی و شماره تماس) ذکر شود.

۵- در مورد آن دسته از اسامی که به عنوان رزرو اعلام شده است؛ در صورتی که پذیرفته شدگان آن رشته و گرایش، انصراف خود را اعلام نموده باشند، کارشناس دفتر هدایت استعدادهای درخشان با متقاضیان رزرو تماس حاصل نموده و مراحل پذیرش را به آنها اعلام می نماید.

۶- چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته‌شدگان هماهنگ و همزمان با ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری از طریق سایت دانشگاه صنعتی شیراز (واحد مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه) اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات