اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه فردوسی مشهد

نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، نتایج اولیه پذیرفته شدگان فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فردوسی مشهد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطابق جدول پیوست است. لازم به ذکر است این نتایج در صورت تغییر ظرفیت پذیرش در دوره‌های روزانه و یا تغییر اولویت‌های گروه‌های آموزشی قابل تغییر است.

– بدیهی است اعلام نتایج اولیه هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش بدون آزمون را نداشته یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

– اسامی پذیرفته شدگان رشته‌هایی که در لیست نمی‌باشند، متعاقبا اعلام می‌گردد.

 

– قابل توجه آن‌دسته از داوطلبانی که دوره کارشناسی را در شش نیمسال به اتمام می‌رسانند، پذیرش اولیه ایشان منوط به ارائه‌ی گواهی رتبه و ریز نمرات تا پایان نیمسال ششم خواهد بود. لذا ضروری می‌باشد داوطلبانی که اسامی آن‌ها در فایل پیوست ذکر شده است در پایان ترم ششم گواهی رتبه جدید (مقایسه با دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی (ورودی ۹۸) ) و ریزنمرات شش نیمسال خود را به آدرس ارسال نمایند. در غیر این صورت پذیرش آن‌ها لغو خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات