پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی همدان ۱۴۰۲

دانشگاه صنعتی همدان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۸ مقطع کارشناسی به شیوه استادمحور و بدون آزمون ورودی دانشجوی کارشناسی ‌ارشد می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی همدان ۱۴۰۲

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی همدان از بین دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ مقطع کارشناسی که تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ برای این فراخوان ثبت نام کنند، براساس آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به شیوه استادمحور بدون آزمون ورودی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشجوی کارشناسی ‌ارشد می‌پذیرد.

پذیرش استادمحور به معنی پذیرش به شرط ارائه پایان‌نامه با یکی از موضوعات درج شده در این اطلاعیه است و در صورت قبولی متقاضی، امکان تغییر موضوع و استاد راهنما وجود ندارد. این موضوعات توسط استاد راهنمای قید شده، از سامانه ایده‌ها و نیازها انتخاب گردیده و مورد حمایت ارگان پیشنهاددهنده خواهد بود.

رشته های پذیرش ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی همدان

پذیرش در سال ۱۴۰۲ فقط در رشته مهندسی برق گرایش کنترل صورت می‌گیرد. 

نحوه ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد استاد محور

متقاضی باید جهت ثبت‌نام، فرم‌های مورد نیاز را از سایت دانشگاه صنعتی همدان دریافت و پس از تکمیل، از طریق ایمیل ارسال کند.

حداکثر فرصت وصول مدارک در دانشگاه صنعتی همدان ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ است.

مدارک را از طریق پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ارسال فرمایید و یا به صورت حضوری به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه نمایید.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی همدان

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی همدان ۱۴۰۲

۱- دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان که حداکثر در مدت هشت نیم‌سال (حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) دانش‌آموخته شوند و پس از گذراندن شش نیم‌سال و تابستان متصل به‌ آن (با حداقل ۱۰۵ واحد گذرانده) به لحاظ میانگین کل جزء ۳۰% برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. لازم به ذکر است متقاضیانی که جزء ۲۰ درصد اول هستند در اولویت قرار دارند.

۲- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی سایر دانشگاه‌ها که حداکثر در مدت هشت نیم‌سال (حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) دانش‌آموخته شوند و در طی شش نیم‌سال (با حداقل ۱۰۵ واحد گذرانده) به لحاظ میانگین کل جزء ۲۰% برتر در بین دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی خود باشند.

۳- صرفا دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته (ورودی ۱۳۹۸) مجاز به ارسال مدارک هستند.

۴- رشته تحصیلی دوره کارشناسی باید با رشته مورد تقاضا برای ادامه تحصیل مرتبط باشد. اولویت با گرایش‌های یکسان است.

۵- پذیرش دانشجویان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ‌ارشد مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با تائید نهایی سازمان سنجش انجام پذیر است، لذا اطلاعات ارائه شده متقاضیان بر اساس آخرین ضوابط ابلاغ شده از سوی وزارت علوم توسط کمیته‌های کارشناسی دانشگاه بررسی می‌شود.

بدیهی است تکمیل فرم تقاضا و ارائه اطلاعات هیچ حقی را برای متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ‌ارشد ایجاد نخواهد کرد و نتیجه قطعی صرفا پس از تایید دانشگاه و سازمان سنجش، در پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

چنانچه در هریک از مراحل ثبت‌نام و تحصیل مشخص شود که داوطلب واجد هریک از شرایط فوق الذکر نبوده، بلافاصله از ثبت‌نام و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات رفتار خواهد شد.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین‌نامه، مجاز نیست.

اسامی پذیرفته‌شدگان قبل از اعلام به سازمان سنجش، از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

مهم: داوطلبان ملزم به شرکت در مصاحبه هستند.

چنانچه داوطلبی به شیوه بدون آزمون، در دانشگاه دیگری نیز مورد پذیرش قرار گرفت موظف است قبل از ثبت اسامی در پورتال سازمان سنجش موضوع را به دانشگاهی در اولویت قرار ندارد اطلاع‌رسانی و انصراف کتبی خود را ارائه کند.

انتخاب یکی از موضوعات زیر برای پایان‌نامه ضروری است:

  • فناوری ساخت و تجهیزات کنترلی باتری های سیلد لید اسید
  •  پیگ رانی هوشمند
  •  بهترین و ارزان‌ترین روش قرائت از راه دور کنتورهای مشترکین
  •  هوشمندسازی و جایگزینی کنتورهای گاز موجود با کنتورهای هوشمند
  •  هوشمندسازی روشنایی معابر با به‌کارگیری روش های مبتنی بر اینترنت اشیاء
  •  هوشمندسازی قرائت آنلاین کنتورهای آب و فاضلاب

استاد راهنمای پذیرفته شدگان دکتر هادی دلاوری خواهد بود.

مدارک مورد نیاز داوطلبان ارشد استاد محور صنعتی همدان ۱۴۰۲

داوطلبان پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور این دانشگاه لازم است مدارک زیر را ارسال کنند:

۱- اسکن فرم‌های تکمیل شده

۲- اسکن عکس

۳- اسکن صفحه اول و داخل جلد شناسنامه (شماره سریال مشخص باشد)

۴- اسکن کارت ملی

۵- اسکن ریز نمرات دوره کارشناسی که تمامی نمرات تا پایان نیم‌سال ششم در آن ثبت شده باشند.

۶- اسکن فیش بانکی مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال به حساب دانشگاه صنعتی همدان

مبلغ از طریق دستگاه پوز امور مالی دانشگاه نیز قابل پرداخت است.

داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ در اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی همدان وصول شده باشد. با توجه به زمان‌بندی اعلام شده در بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تمدید این تاریخ امکان‌پذیر نمی‌باشد.

در صورت ارسال پستی روی پاکت ارسالی قید شود:

(اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه، اینجانب …………………… متقاضی پذیرش بدون آزمون با استفاده از شیوه استادمحور در مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ هستم).

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات