پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شیراز ۱۴۰۲

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز به شیوه استاد محور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه شیراز در جهت اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آیین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در چارچوب نظام آموزش عالی و به منظور انجام پژوهش‌های مورد نیاز کشور در رشته‌ها به شرح زیر، به صورت مازاد برظرفیت و بنا به تقاضای اساتید محترم راهنما با رعایت کامل مقررات آیین نامه استعداد درخشان به شیوه استاد محور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شیراز

بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز، دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیر دولتی- غیر انتفاعی، علمی- کاربردی و فنی-حرفه‌ای و پردیس‌های خودگردان و آموزش‌های الکترونیک مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی نیمسال اول ۱۳۹۸ که پس از شش نیمسال (یا تا پایان تابستان متصل به نیم سال ششم) با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۲- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی نیم سال دوم ۱۳۹۷ که تا پایان نیم سال اول ۱۴۰۰ با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۳- دانش آموختگی حداکثر در هشت نیمسال تحصیلی (۱۴۰۲/۰۶/۱۳)

۴- پذیرش برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر می‌باشد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز

الف- ثبت نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۲ تا ۱۴۰۲/۳/۲۹ به نشانی اینترنتی shirazu.ac.ir مراجعه کنند و ضمن ثبت نام، مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند.

ب- واریز مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام.

توجه: این مبلغ به عنوان هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بوده و در صورت انصراف یاعدم پذیرش غیر قابل استرداد می‌باشد. لذا به کلیه داوطلبان توصیه می‌گردد که قبل از واریز هزینه نسبت به مطالعه کامل شیوه نامه ثبت نام دقت لازم به عمل آورند.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شیراز

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شیراز ۱۴۰۲

۱- تصویر صفحه اول شناسنامه

۲- تصویر کارت ملی

۳- عکس متقاضی

۴- گواهی رتبه ٪۲۰ برتر با امضاء معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل

۵- کارنامه معتبر تحصیلی تا پایان نیمسال ششم

۶- سایر مدارک آموزشی و پژوهشی در صورت وجود

راهنمای ثبت نام اینترنتی ارشد استاد محور دانشگاه شیراز

۱- بر روی لینک ثبت نام اینترنتی دکتری کلیک کرده و پس از تکمیل اطلاعات، یکشناسه و رمز کاربری به شما اختصاص داده خواهد شد. شناسه و رمز کاربری را یادداشت کرده و در نگهداری آن دقت نمایید.

۲- مراجعه به لینک سیستم اتوماسیون آموزشی دانشجویی به آدرس http://sess.shirazu.ac.ir

۳- وارد کردن شناسه و رمز کاربری و تایید برای ورود به مرحله بعد

۴- انتخاب رشته به همراه نام استاد راهنما و موضوع طرح تحقیق

۵- ورود به مرحله پرداخت اینترنتی

۶- بارگذاری مدارک خواسته شده و ذخیره و ارسال (بر روی گزینه ذخیره و ارسال کلیک نموده تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام ناتمام می‌ماند.) توجه داشته باشید تا زمانی که بر روی گزینه ذخیره و ارسال کلیک نکنید، فرم ثبت نام دردست شما باقی می‌ماند و قابل ویرایش است؛ لذا در صورت اشتباه، نیازی به ثبت نام دوباره نمی‌باشد.

** لازم است کپی مدارک مورد نظر به ترتیب موارد بالا در پوشه‌ای قرار داده شده و در روز مصاحبه به کمیته مصاحبه کننده تحویل داده شود. توصیه می‌شود حتما روی جلد پوشه مشخصات زیر به صورت تایپ شده الصاق شود. همچنین به همراه داشتن اصل مدارک جهت تطبیق در روز مصاحبه نیز الزامی است.

– نام و نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، شماره تماس، آدرس الکترونیکی، رشته مورد تقاضا، قید عنوان «متقاضی پذیرش ممتازین کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور سال ۱۴۰۲»

تذکرات مهم:

– بررسی درخواست‌ها تنها از طریق ثبت نام اینترنتی، در مهلت تعیین شده و بارگذاری دقیق مدارک صورت خواهد گرفت. به درخواست‌های خارج از آن، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– پذیرش دانشجو صرفاً برای رشته –گرایش‌های مندرج در فرایند ثبت نام می‌باشد.

– مدارکی که ناقص باشد بررسی نخواهد شد.

– پذیرش مدارک و مستندات خارج از بازه زمانی ثبت نام قابل قبول نخواهد بود.

– سوابق آموزشی و پژوهشی متقاضیان واجد شرایط، پس از بررسی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه، به اساتید محترم راهنما ارجاع خواهد شد.

– در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پی گیری قانونی به عمل خواهد آمد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زهرا
خرداد ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۰۸ ب٫ظ

دانشگاه شیراز طبل تو خالی