اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۲

نتایج اولیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه صنعتی شاهرود برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فایل زیر از نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود جهت نیم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطلع گردند.

 

– لازم به ذکر است این نتایج در صورت تغییر ظرفیت پذیرش در دوره های روزانه و یا تغییر اولویت‌های گروه های آموزشی قابل تغییر است.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش بدون آزمون را نداشته یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

– بدیهی است پذیرش افراد حاضر در لیست قطعی نبوده و پذیرش نهایی منوط به تأیید مدارک ارسالی داوطلب، تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان به تشخیص هیأت مرکزی دانشجو می‌باشد. همچنین پذیرفته شدگان مرد نبایستی منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی داشته باشند.

– پذیرفته شدگان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند در غیر این صورت پذیرش آن‌ها لغو خواهد شد.

– پذیرفته شدگان می‌توانند تقاضای انصراف خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام نمایند و پس از آن امکان انصراف به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

– برای انصراف لازم است فرم انصراف از پذیرش را تکمیل، امضا و اسکن آن را همراه اسکن کارت ملی به آدرس ایمیل talent@shahroodut.ac.ir ارسال نمایند. ارسال فرم انصراف به منزله انصراف قطعی بوده و قابل بررسی مجدد نمی باشد. در عنوان ایمیل نام خانوادگی متقاضی و سال ۱۴۰۲ ذکر شود.

– افرادی که به عنوان ذخیره معرفی شده‌اند در صورت انصراف افراد اصلی به صورت اتوماتیک وارد لیست نفرات پذیرفته خواهند شد و به این پذیرفته شدگان از طریق این مدیریت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

– ثبت نام نهایی در اواخر شهریور ماه انجام خواهد شد که اطلاعیه‌های آن در سایت دانشگاه متعاقباً بارگذاری خواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات