تمدید مجدد ثبت‌نام استعداد درخشان و ویرایش سهمیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

مهلت ثبت نام و ویرایش سهمیه استعداد درخشان و ویرایش سهمیه رزمندگان و ایثارگران کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی به شرح زیر است:

۱- پیرو درخواست برخی از داوطلبان و دانشگاه های علوم پزشکی مبنی بر عدم ثبت نام تعدادی از واجدین شرایط استفاده از آیین نامه استعداد درخشان مطابق بند ۱۳ دفترچه راهنمای ثبت نام (صفحات ۱۶ تا ۱۸) به اطلاع کلیه داوطلبان واجدین شرایط میرساند برای بار چهارم ثبت نام یا ویرایش سهمیه استعداد درخشان ۱۴۰۲/۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۳/۳۰ فعال خواهد شد. لذا بدیهی است افرادی که ثبت نام این مرحله را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست خواهند داد و متعاقبا اقدامی میسر نخواهد شد. دانشگاه‌ها نیز از تاریخ ۳ لغایت ۴ تیرماه نسبت به معرفی متقاضیان به مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام خواهند نمود.

۲- همانگونه که در اطلاعیه ۸ و ۹ اعلام شده برخی از داوطلبانی که نیاز به تغییر سهمیه از آزاد به رزمندگان یا بالعکس و همچنین تصحیح کد ایثارگران دارند می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۳/۳۰ از طریق همین سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

بسیار مهم: سهیه (آزاد یا رزمندگان و ایثارگران) مورد درخواست داوطلب بر اساس فرم ثبت نام آزمون و ویرایش این مرحله به هنگام دریافت کارنامه علمی در کارنامه علمی درج خواهد شد.

۳- پرسنل رسمی نیروی انتظامی واجد شرایط متقاضی تحصیل در دانشگاههای ع. پ بقیه االله و ارتش، میتوانند از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۳/۳۰ از طریق همین سامانه با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به تصحیح گزینه مربوطه و ارسال حکم کارگزینی خود اقدام کنند و افراد غیر مجاز نیز نسبت به حذف آن اقدام نمایند.

۴- در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات