پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه حکیم سبزواری

نتایج اولیه کارشناسی ارشد استعداد درخشان سال ۱۴۰۲ دانشگاه حکیم سبزواری اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، نتیجه اولیه فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه حکیم سبزواری از طریق لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

 

توجه ۱: نتایج بررسی اولیه دانشگاه، بایستی توسط سازمان سنجش آموزش کشور نهایی گردد. بعد از تایید سازمان سنجش نحوه ثبت نام و دریافت مدارک از طریق سایت استعداد درخشان و سایت اصلی دانشگاه حکیم سبزواری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

توجه ۲: در لیست نتایج منظور از بررسی توسط گروه: بدین شرح می‌باشد که داوطلب شرایط اولیه پذیرش را دارا می باشد ولی رشته دوره کارشناسی با رشته درخواستی در مقطع کارشناسی ارشد غیرمرتبط می‌باشد. و بعد از تصمیم گیری گروه نتیجه قطعی این دسته از داوطلبان مشخص خواهد شد و بعد از اعلام گروه هیچ اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

توجه ۳: منظور از دخیره –با استفاده از سهمیه دانشجویان حکیم سبزواری: بدین شرح می‌باشد که این دسته از داوطلبان در سهمیه خارج از دانشگاه ظرفیت تکمیل بوده است و از سهمیه دانشجویان حکیم جهت پذیرش استفاده شده است که بایستی به تایید سازمان سنجش آموزش کشور برسد و در صورت‌ عدم تایید، دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی جهت پذیرش این داوطلبان ندارد.

توجه ۴: دانشجویان بایستی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مقطع کارشناسی خود را دانش آموخته شوند، در غیر این صورت قبولی آنان لغو خواهدشد.

توجه ۵: دانشجویانی که در دانشگاه‌های دیگر پذیرفته شده‌اند و قصد ادامه تحصیل در دانشگاه حکیم سبزواری را ندارند بایستی فرم انصراف را دانلود نمایند و حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ به ایمیل s.hosseinzadeh@hsu.ac.ir ارسال نمایند و جهت صحت ارسال فرم با شماره کارشناس تماس حاصل نمایند.

شماره تماس کارشناس استعداد‌های درخشان جهت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی: ۴۴۰۱۲۸۷۹-۰۵۱ (خانم سیما حسین زاده)

(در صورت‌ عدم پاسخگویی مشکل یا سوال خود را از طریق فرم طرح سوال مطرح نمایید. و حداکثر تا مدت ۳ روز کاری پاسخ از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.)

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات