اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه سیستان و بلوچستان

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، اسامی پذیرفته شدگان نیمه نهایی کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه سیستان و بلوچستان ورودی مهرماه ۱۴۰۲ به شرح لینک زیر اعلام شده است.

 

لازم است پذیرفته شدگان به نکات ذیل توجه نمایند:

۱- پذیرش پذیرفته شدگان (اسامی جدول پیوست) به صورت نیمه نهایی بوده و قطعی نمی باشد.

۲- پذیرش پس از طی مراحل ذیل نهایی خواهد شد:

الف) درج اسامی در پرتال بین دانشگاهی سازمان سنجش آموزش کشور

ب) دریافت تأییدیه از سوی سازمان سنجش از طریق پرتال بین دانشگاهی

۳- پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور اعلام شده بر اساس جدول پیوست در صورت انصراف از پذیرش در دانشگاه سیستان و بلوچستان، تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ مهلت دارند درخواست کتبی انصراف خود را به همراه اسکن کارت ملی خود به آدرس bto@usb.ac.ir ایمیل نمایند.

بدیهی است پس از تاریخ مقرر هیچگونه درخواستی مبنی بر انصراف مورد قبول قرار نخواهد گرفت و نام شخص در پرتال سازمان سنجش و به عنوان دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان ثبت خواهد گردید.

۴- پس از درج اسامی در پرتال بین دانشگاهی هیچگونه درخواستی مبنی بر حذف اسامی از پرتال مورد بررسی قرار نخواهد گرفت؛ لذا مستدعی است پذیرفته شدگان محترم در موعد مقرر (۱۴۰۲/۰۵/۱۰) نسبت به پذیرش خود در این دانشگاه تصمیم گیری نهایی را انجام دهند.

۵- چنانچه متقاضیان محترم به اسامی پذیرش شده طبق جدول پیوست اعتراض یا ابهامی دارند، میتوانند درخواست و اعتراض خود را به آدرس bto@usb.ac.ir ارسال نمایید، موضوع دراسرعوقت رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد. لطفاً شماره تماس خود را جهت برقراری تماس ضروری در ایمیل ذکر نمایید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات