اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان عزیز می‌توانند برای اطلاع از نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۲ به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

بر اساس کارنامه اولیه، هر داوطلب از درصد دروس کسب‌شده در آزمون کتبی، نمره تراز و نیز رتبه خود مطلع خواهد شد. همچنین مجاز بودن یا نبودن داوطلب جهت انتخاب رشته ارشد در کارنامه مشخص می‌شود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

با اعلام جواب اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، داوطلبان با ورود به «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲» می‌توانند از نتایج کنکور مطلع شوند. بدین منظور داوطلبان می‌بایست با انتخاب گزینه «ورود به سیستم» و وارد کردن اطلاعات موردنیاز نسبت به مشاهده کارنامه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد خود اقدام نمایند.

جهت مشاهده کارنامه نتایج آزمون کارشناسی ارشد می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

  • نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
  • نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و شماره پرونده

شماره پرونده و شماره داوطلبی را فراموش کرده ام و نمی توانم نتیجه کنکور ارشد را مشاهده کنم؛ چگونه آنها را بدست اورم؟

در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا اعلام نتایج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید یا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جدید، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان «دریافت شماره پرونده یا داوطلبی» را انتخاب کنید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.

در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می‌شود.


داوطلبان عزیز می‌توانند در بخش نظرات این مطلب به بحث و تبادل نظر درخصوص درصدهای کسب‌شده در رشته امتحانی خود و نیز رتبه و نمره تراز بپردازند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نگین
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۷۰۰ سهمیه ازاد میشه روانشناسی تربیتی پیامنور اصفهان اورد؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام
بله شانس قبولی دارید. اما پیشنهادم اینه که خودتون رو محدود به این انتخاب نکنید و جاهای مختلفی رو در فرم انتخاب رشته وارد کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید. چون قبولی شما به انتخاب رشته رقباتون هم خیلی بستگی داره

مرضیه
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۷:۰۹ ق٫ظ

سلام وقت بخیر با رتبه ۲۳۴۲رشته مهندسی عمران ، راه روزانه دانشگاه گیلان میشه آورد ؟

ناشناس
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۹:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

سلام،
بله امکانش هست، نوبت دوم که بسیار محتمله شانستون،
در حد توصیه اگه بومی هستین نوبت دوم رو انتخاب کنین، چون هزینه آزادسازی مدرک روزانه ۴ تا ۵ برابر شهریه نوبت دوم براتون در می یاد، در صورتی که ارزش مدرک هر دوشون یکیه.
موفق باشین

مرضیه
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

ممنونم 👌🏻🙏🏻

میلاد
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

خداروشکر

پویان
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

ارشد عمران
رتبه ۵۴
آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان

هادی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

بچه های مشاوره بگین چی کار کردین