تمدید مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ مجددا تا ساعت ۱۲ ظهر ۴ مردادماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل و همچنین واجدین شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال  ۱۴۰۲ می‌رساند:

۱- بر اساس درخواست تعدادی از داوطلبان، برای بار دوم فرصت مجدد جهت انتخاب رشته محل و ویرایش آن در نظر گرفته شده است.

متقاضیان میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲ لغایت ساعت ۱۲ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳ نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

توجه: مهلت انتخاب رشته داطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت و انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد استعداد درخشان مجددا تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۴۰۲/۵/۴ تمدید شد.

۲- تاکید میگردد در انتخاب رشته محل تحصیل و ترتیب انتخاب دقت لازم بعمل آید.

طبق ضوابط مندرج در انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، و دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، پس از پذیرش، هرگونه انتقال و جابجایی و تغییر رشته ممنوع می باشد. بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی، با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در رشته محل پذیرش حتی در صورت کسب نمره مربوطه، انجام نخواهد گرفت.

۳- طبق بند ۴-۹-۶ صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت نام رشته محلهایی که ظرفیت پذیرش آن‌ها ۳ نفر و بیشتر میباشد، مشمول ٪۱۰ سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون میباشند. سال گذشته تعدادی از داوطلبان سهوی به دلیل‌ عدم توجه به این مهم، فرصت استفاده از این سهمیه را از دست دادند.

متاسفانه در سال جاری مشاهده گردید مجددا برخی از داوطلبان این مهم را رعایت نکرده اند. به همین دلیل به جهت مساعدت به متقاضیان این سهمیه و عدم از دست دادن این فرصت:

الف- برای متقاضیان بدون آزمون: رشته محلهای کمتر از ۳ نفر از رشته محله ای انتخابی حذف گردیده و اعمال نخواهد شد. لازم است داوطلب مجدد وارد فرم انتخاب رشته محل بدون آزمون شده و با زدن گزینه حذف نسبت به ویرایش صفحه فرم انتخاب رشته محل خود اقدام نماید.

ب- برای متقاضیان با آزمون: به دلیل اینکه فرم انتخاب رشته محل این افراد با فرم افراد عادی مشترک می باشد، برای سهمیه استعداد درخشان با آزمون این انتخاب ها منظور نخواهد شد ولی در شرایط عادی بدون اعمال سهمیه استعداد درخشان با آزمون، منظور می گردد.

۴- براساس اعلام دبیرخانه شورای گسترش، رشته پرستاری کودکان دانشگاه علوم پزشکی یزد در دوره رایگان با کد ۱۷۲۳۸ و شهریه‌پرداز با کد ۱۷۲۱۳۸ به شرح زیر اصلاح می شود. دوطلبان بایستی تصحیح لازم را انجام دهند.

کد رشته محل نام رشته نام دانشگاه ظرفیت توضیحات
۱۷۲۹۱۶پرستاری کودکان دانشکده پرستاری میبد  ۳ (رایگان) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی یزد

۵- براساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، کلید سوال ۱۱۵ مجموعه علوم آزمایشگاهی ۳ به ۲ پاسخ گزینه الف و ج تصحیح می گردد و نمره مربوطه برای داوطلبان منظور می شود. بنابراین کارنامه بروزرسانی شده همزمان با انتخاب رشته محل، قابل رویت خواهد بود.

۶- زمان اعلام اسامی متقاضیان تحصیل دانشگاه شاهد در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و زمان مراجعه حضوری این افراد به آن دانشگاه ۱۴۰۲/۵/۲۱ می باشد. لازم است داوطلبان در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶ به اطلاعیه مندرج در سامانه دانشگاه به منظور اطلاع از زمان دقیق مراجعه حضوری، مکان برگزاری جلسه حضوری و مدارک مورد نیاز، مراجعه نمایند

۷- در صورت هر گونه تغییر در هر یک از مراحل، مراتب از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات