انتشار راهنمای شرکت در آزمون عملی و امتحان تشریحی رشته‌های گروه هنر کنکور ارشد ۱۴۰۲

راهنمای شرکت در آزمون تشریحی و یا پروژه عملی رشته های امتحانی گروه هنر آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان برای شرکت در آزمون تشریحی و یا پروژه عملی کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴، و ۱۳۶۵ لازم است به توضیحات و جزئیات ذکر شده در این راهنما توجه نمایید.

الف- نوع اوراق آزمون، مدت پاسخگویی به سوالات و تاریخ آزمون

در جلسه آزمون هر یک از کدرشته های امتحانی جدول ذیل که به صورت طراحی، پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می شود، به هر داوطلب یک برگ سوال داده خواهد شد که داوطلبان لازم است پاسخ سوال‌ها را در دفترچه پاسخگویی (تعدادی از کاغذهای A۴ و یا A۳) مقوا یا مقواهای ترسیمی که در اختیار آنان قرار خواهد گرفت، در محل مشخص درج نماید.

لذا داوطلب باید ابتدا شماره صندلی کارت ورودی خود را با شماره مندرج در روی مقوای ترسیمی و یا دفترچه پاسخگویی مطابقت دهد و سپس مشخصات (نام خانوادگی و نام) و امضاء خود را منحصراً در محل مشخص شده درج نموده و نسبت به پاسخگویی اقدام نماید.

از درج مشخصات در سایر قسمت‌ها جداً خودداری شود، در غیر اینصورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ب- ساعت شروع فرآیند آزمون

فرآیند برگزاری آزمون های نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) و نوبت عصر از ساعت ۱۴ (دو بعدازظهر) آغاز می شود و داوطلبان لازم است نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.

ج- محل برگزاری آزمون عملی رشته های گروه هنر کنکور ارشد ۱۴۰۲

آزمون تشریحی کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴، و ۱۳۶۵ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی داوطلبان بر روی کارت شرکت در آزمون آنان درج شده است.

د- وسایلی که نیاز است داوطلبان علاوه بر کارت شرکت در آزمون به همراه داشته باشند:

ه- یادآوری های خیلی مهم

۱- تمامی داوطلبان باید مدرک معتبر شناسایی مانند کارت دانشجویی، کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت یا گواهینامه به همراه داشته باشند.

۲- داوطلبان وسایل مورد نیاز خود را بایستی در کیسه های شفاف قرار داده و به همراه خود در جلسه آزمون بیاورند و بردن هرگونه چمدان، کیف، ساک در جلسه آزمون ممنوع می‌باشد.

۳- همراه داشتن کتاب طراحی، هرگونه کاغذ پوستی و معمولی (به جز داوطبان رشته طراحی پارچه و لباس (کد ۱۳۶۴) مقوا، جزوه، رنگ روغن، پاستل گچی، پاستل روغنی، زغال طراحی، اسپری های براق کننده و چسبنده، کلیشه نقوش آماده و شابلون حروف، هرگونه جعبه (مداد، مداد رنگی، گواش و…،) تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، پیچر، نت بوک و هرگونه وسیله هوشمند و الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عکسبرداری، میز نور، سشوار و اتو ممنوع است.

۴- استفاده از شابلون (خط کش) دارای اشکال ساده هندسی (دایره، مربع، …) بلامانع است.

۵- در حین انجام پروژه، قدم زدن، سرکشی بر روی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به دیگران ممنوع است و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهد شد.

۶- هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع می باشد.

۷- ضروری است داوطلبان منحصراً از ابزار طراحی که مجاز اعلام شده، استفاده نمایند.

۸- از هرگونه درج توضیح و مطلب اضافی (مشخصات فردی، شماره داوطلبی، شماره تماس، امضاء و…) در محل پاسخ و انجام پروژه امتحانی خودداری گردد. در صورت مشاهده، اوراق امتحانی مورد قضاوت قرار نخواهد گرفت.

۹- از آنجائیکه داوطلبان کدرشته امتحانی ۱۳۵۸ فقط می توانند در آزمون دو رشته پروژه دار شرکت کنند، چنانچه توسط برخی از داوطلبان این موضوع رعایت نشده باشد، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت های انتخابی که در زمان انتخاب رشته اعلام نموده اند، فقط برای دو رشته پروژه دار کارت ورود به جلسه صادر می گردد.

۱۰- داوطلبانی که در پرینت کارت شرکت در آزمون با مشکل مواجه شوند و یا اشکالی در مندرجات کارت خود مشاهده نمایند لازم است از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ لغایت جمعه ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ برای پیگیری موضوع با شماره تلفن ۰۲۶-۳۶۱۸۲۱۱۳ تماس حاصل نمایند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات