ابلاغ آیین‌ نامه دانشجویان سرآمد طی دو هفته آینده

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد زمان ابلاغ آیین نامه دانشجویی سرآمد گفت: آیین‌ نامه دانشجویان سرآمد تدوین شده و طی دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش پی اچ دی تست به نقل از  وزارت علوم، دکتر هاشم داداش‌پور در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، به بحث جذب دانشجویان بین‌الملل اشاره کرد و گفت: بحث جذب دانشجویان بین‌الملل در دستور کار همه رؤسای دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

ابلاغ آیین نامه جامع ۱۳ گانه بورس به کلیه دانشگاه های کشور

رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص بورسیه‌ها اظهار کرد: آیین نامه جامع ۱۳گانه بورس به کلیه دانشگاه‌های کشور ابلاغ شده است که این آیین نامه دارای دو بخش بورس دانشجویان و بخش حاکمیتی است که در آن چند بورسیه از جمله بورس دانش و بورس بلندمدت تعریف شده است.

داداش‌پور افزود: بحث بورس بلند مدت برای رشته‌های: نوپدید، بین رشته‌ای‌ها و هنر تعریف شده است. خوشبختانه بورس بلند مدت در حوزه هنر فعال شده و در حوزه‌های دیگر نیز در حال فعال شدن است و باید از این فرصت برای آنکه بتوانیم تامین اعضای هیئت علمی را در کنار دوستان مرکز جذب دنبال کنیم حداکثر استفاده را بکنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان، با اشاره به بورس دانشجویان سال آخر بیان کرد: باید از این ظرفیت نیز برای ترمیم اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بهره‌مند شویم.
وی در ادامه سخنان خود به دو فرصت مطالعاتی دانشجویان خارجی و فرصت مطالعاتی بین دانشگاهی اشاره کرد و افزود: فرصت مطالعاتی بین دانشگاهی بین دانشگاه‌های در حال توسعه و توسعه یافته ضرورتی است که باید اتفاق بیفتد.

ابلاغ آیین نامه دانشجویان سرآمد طی دو هفته آینده

وی با بیان اینکه بحث آیین نامه دانشجویان سرآمد تدوین شده و طی دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد: این آیین نامه می‌تواند جریانی را در دانشگاه‌ها در کنار آیین نامه دانشجویان نمونه ایجاد کند تا تسهیلات برای دانشجویان نمونه ۲ تا ۵ درصد در نظر گرفته شده و از طرفی جریان علمی را در داخل دانشگاه‌های کشور تقویت کند.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات