اعلام جزئیات مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲

جزییات مرحله مصاحبه گزینشی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع امام حسین منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، به اطلاع داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دانشگاه جامع امام حسین (ع) توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده‌اند می‌رساند، ارزیابی داوطلبان غیربورس به صورت مجازی و حضوری انجام می‌پذیرد.

زمان ثبت نام مصاحبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه امام حسین

لازم است داوطلبان گرامی (به غیر از شاغلین رسمی نیروهای مسلح) از تاریخ شنبه ۳ تیرماه الی چهارشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و رزومه علمی در سامانه گلستان دانشگاه (golestan.ihu.ac.ir) مطابق توضیحات زیر اقدام نمایند.

پس از ثبت نام داوطلبان غیربورس در سامانه گلستان دانشگاه، در نیمه دوم تیرماه اطلاعیه مراجعه حضوری این عزیزان به دانشگاه صادر خواهد شد.

نکته: داوطلبان محترم شاغل رسمی نیروهای مسلح نیازی به ثبت نام در سامانه گلستان برای مصاحبه علمی و گزینشی ندارند و صرفاً بایستی مجوز ادامه تحصیل خود را از معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران و یا سازمان مربوطه حداکثر تا تاریخ شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ به صورت حضوری به مرکز سنجش دانشگاه تحویل دهند و در غیر اینصورت امکان پذیرش در دانشگاه را ندارند.

تذکرات مهم:

۱- در دانشگاه جامع امام حسین (ع) دانشجویان به صورت هدفمند و بر اساس نظام مسائل انقلاب اسلامی جذب می‌شوند. لذا از همان ابتدا موضوع پایان‌نامه دانشجویان مشخص شده و دانشجویان موظف هستند حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیلی همزمان با گذراندن درس سمینار یا روش تحقیق، پروپزال خود را تدوین و در پایان نیمسال اول به تصویب گروه مربوطه برسانند.

۲- انتخاب دانشجو در دوره‌های نوبت دوم و رشته‌های آماد، پدافند غیرعامل گرایش آفا و مهندسی گرایش جنگ الکترونیک فقط از میان شاغلین رسمی نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، لذا سایر داوطلبان محترم از ثبت‌نام در سایت و پرداخت هزینه در دوره‌های نوبت دوم خودداری نمایند.

۳- در صورت نیاز داوطلبان محترم می‌توانند از طریق شماره‌های ذیل در ساعات اداری پیگیری نمایند.

اطلاعات تماس دانشکده/پژوهشکده ها

ردیف

دانشکده/پژوهشکده

اطلاعات تماس

ردیف

دانشکده/پژوهشکده

اطلاعات تماس

۱

پیامبر اعظم (ص)

۷۴۱۸۸۹۹۳

۷۴۱۸۸۹۹۴

۸

پدافندغیرعامل

۱۲۷-۷۴۱۸۹۱۴۲

۲

مدیریت و اقتصاد

۷۴۱۸۸۷۵۱

۹

علوم پایه

۷۴۱۸۹۵۰۰

(داخلی ۱۱۰)

۳

علوم اجتماعی و فرهنگی

۷۴۱۸۸۶۰۴

۱۰

دانش و هوش شناختی

۷۴۱۸۹۷۷۳

۷۴۱۸۹۷۶۲

۴

مطالعات بین‌الملل

۷۴۱۸۸۰۵۷

۷۴۱۸۸۰۳۹

۱۱

برق، سایبری، جنگ الکترونیک

۷۴۱۸۹۶۶۷

۵

شهید صدر

۷۶۷۰۲۵۱۰

(داخلی ۲۱۴)

۱۲

مرکز آینده پژوهی

۷۴۱۸۸۷۹۰

fsi@ihu.ac.ir

۶

رایانه، شبکه و ارتباطات

۷۴۱۸۹۲۰۹

۱۳

هنر و فضای مجازی

 

۷

فنی و مهندسی

۷۴۱۸۹۳۱۴

۱۴

عمران، آب و انرژی

 

۴- جلسه مصاحبه و ارزیابی گزینشی داوطلبان غیربورس بصورت حضوری از نیمه تیرماه برگزار می‌گردد، لذا برنامه دقیق زمان‌بندی و اطلاعیه‌های تکمیلی از طریق وبگاه دانشگاه متعاقباً منتشر خواهد شد.

نحوه ثبت نام مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲

۱) کلیه داوطلبان غیربورس (اعم از افرادی که پیش ثبت نام نموده یا موفق به پیش ثبت نام نشده اند) لازم است از تاریخ شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه گلستان دانشگاه و همچنین تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و رزومه علمی اقدام نمایند.

۲) پیش از اقدام به ثبت نام، از آماده‌سازی مدارک لازم اطمینان حاصل فرمایید.

۳) پس از مراجعه به سامانه گلستان، در قسمت «ورود به سیستم»، با شناسه کاربری = شماره داوطلبی + ۰۲۶۰ (به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی ۱۲۳۴۵۶۷ است نام کاربری = ۰۲۶۰۱۲۳۴۵۶۷ می‌باشد) و گذرواژه = کدملی داوطلب، وارد سامانه شوید. (درصورتی که کدملی شما با صفر شروع می‌شود نیازی به زدن صفر/صفرهای اول کدملی نیست).

۴) در منوی «مراحل پذیرش»، گام به گام به تکمیل اطلاعات لازم بپردازید.

۵) مدارک لازم را با توجه به حجم معین، بارگذاری نمایید.

۶) لازم است قالب فرم روزمه را که از طریق این فراخوان و وب‌گاه دانشگاه دریافت نموده‌اید، پس از تکمیل به فرمت PDF تبدیل نمایید. سایر مدارک لازم را نیز با وضوح اسکن نمایید و آن‌ها را در فرمت‌های مشخّص شده برای هر فایل، در سامانه بارگذاری نمایید.

۷) حتماً گواهی انجام ثبت‌نام را از سامانه دریافت کنید و برای مراحل بعد نزد خود نگاه دارید.

مدارک ثبت‌ نام مصاحبه کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ 

۱- رزومه علمی و اجرایی متقاضی براساس قالب استاندارد دانشگاه (لینک دانلود پیوست)

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه

۳- تصویر پشت و روی کارت ملی

۴- مدرک کارشناسی و ریز نمرات آن‌ها

تبصره ۱– آن دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲– آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ را بارگذاری نمایند.

۵- ارائه گواهی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای متقاضیان.

توضیحات دانشگاه:

۱- انتخاب هدفمند دانشجو در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به ترتیب از میان پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح، بسیجیان فعال و سایر متقاضیان معتقد و مومن به انقلاب اسلامی خواهد بود.

تبصره ۱: داوطلبان نباید در استخدام و یا متعهد خدمت به سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی و عمومی باشند (به غیر از شاغلین سازمان‌های نیروهای مسلح).

تبصره ۲: انتخاب دانشجو در دوره‌های نوبت دوم فقط از میان پایوران (شاغلین رسمی) نیروهای مسلح انجام می‌گیرد.

۲- پایوران سپاه می‌بایست موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را از مرکز عملیات معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (دستورالعمل هدفمندسازی ارتقا تحصیلی دانشجویان سپاه) قبل از ثبت‌نام در آزمون دریافت و در زمان مصاحبه به دانشگاه ارایه دهند.

۳- شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح جهت انجام مصاحبه می‌بایست موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به دانشگاه تحویل نمایند.

تسهیلات دانشگاه امام حسین برای دانشجویان کارشناسی ارشد

۱- در صورت تمایل دانشجویان غیرشاغل، پس از فارغ‌التحصیلی و در صورت داشتن صلاحیت‌های عمومی و تخصصی به مراکز علمی و رده‌های سپاه و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح و کشوری جهت گزینش استخدامی معرفی خواهند شد.

۲- به دانشجویان همکار و فعال در پروژه‌های تحقیقاتی مصوب مطابق ضوابط دانشگاه پژوهانه (حق‌الزحمه پژوهشی) پرداخت می‌گردد.

۳- دانشجویان در صورت اجرای پروژه‌های واگذار شده از سوی دانشگاه و تأیید مراجع ذیربط، می‌توانند از امکان بهره‌مندی کسر خدمت سربازی متناسب با میزان همکاری برخوردار شوند.

۴- برای دانشجویان رتبه‌های تک رقمی آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور (رتبه کشوری در گرایش قبولی)، علاوه بر استفاده رایگان از خوابگاه در طول تحصیل در سنوات مجاز، کمک هزینه تحصیلی به مبلغ پنجاه میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

۵- تمامی پذیرفته‌شدگان از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های مهارت افزایی، امکانات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه به صورت رایگان بهره‌مند می‌گردند.

۶- تسهیلات دانشجویان پاسدار مطابق مقررات سپاه پاسداران انجام خواهد شد.

سایر شرایط:

۱- تمام داوطلبان می‌بایست واجد صلاحیت‌های عمومی سپاه بوده و در مراحل مصاحبه و آزمون شفاهی امتیاز لازم را کسب نمایند.

۲- پذیرش نهایی از بین معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت و پس از احراز شرایط لازم به ترتیب اولویت صورت می‌گیرد و دانشگاه در رد یا قبولی داوطلبان مخیر است.

۳- محیط آموزشی برای برادران و خواهران به صورت مجزا می‌باشد.

۴- اعتقاد و التزام عملی خواهران به حجاب برتر (چادر) الزامی می‌باشد.

خوابگاه:

به کلیه دانشجویان برادر غیر بومی خوابگاه مجردی تعلق میگیرد و دانشگاه تعهدی برای خوابگاه دانشجویان خواهر ندارد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات