اعلام نتایج ارشد بدون آزمون دانشگاه شهید رجایی ۱۴۰۲

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه شهید رجایی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام اداره امور دانشجویان استعدادهای درخشان و ارتباط با مدارس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اسامی پذیرفته شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید رجایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ (استعدادهای درخشان فرهنگیان)، به شرح لینک زیر است:

 

توجه به نکات زیر ضروری است:

۱- دانشجویان ذخیره در هر رشته-گرایش با رنگ قرمز نشان داده شده اند.

۲- ثبت نام دانشجویان دارای کسری مدرک، تا زمان ارسال و جبران کسری مدارک، کان لم یکن تلقی می شود.

۳- پذیرش نهایی متقاضیان، منوط به تایید سازمان سنجش خواهد بود که در شهریورماه از طریق تارنمای اداره استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد.

۴- چنانچه دانشجویی به هر دلیل، از ادامه تحصیل در رشته گرایش اعلامی منصرف شده است، میبایست انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۰ بصورت کتبی به اداره استعدادهای درخشان و ارتباط با مدارس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اعلام دارد و یا به آدرس زیر ایمیل نماید.
talents@sru.ac.ir

۵- دانشجویان لیست ذخیره متقاضی در دانشکده عمران، چنانچه مایل به جذب در گرایش سیستمهای اطلاعات مکانی (GIS) و یا سنجش از دور باشند، میتوانند درخواست خود را در اسرع وقت، به معاون آموزشی دانشکده (آقای دکتر حسینعلی) بصورت کتبی اعلام دارند.

۶- دانشجویان لیست ذخیره متقاضی در دانشکده معماری، چنانچه مایل به جذب در گرایش طراحی شهری و یا معماری منظر باشند، می توانند درخواست خود را در اسرع وقت، به معاون آموزشی دانشکده (سرکار خانم دکتر آزادارمکی) بصورت کتبی اعلام دارند.

۷- متقاضیان اعلام شده در رشته گرایش مدیریت آموزشگاهی (ویژه هنرستان ها) در صورتی می توانند در این گرایش ادامه تحصیل دهند که در سمت مدیر یا معاون هنرستانها مشغول به کار باشند و حکم کارگزینی مبنی بر این موضوع را به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه یا دانشکده علوم انسانی ارائه دهند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات